Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2108
Har siden 1997 spilt StarCraft (1 og 2), Diablo 1-3, WarCraft og WoW i all hovedsak. Er konsollhore så jeg har hatt konsoller oppigjennom tida også, og per i dag har jeg PS4 Pro (med VR) og Xbox One X. Har ikke PC som er brukbar til spill lenger.

Har fått et litt annet fokus på spill, og er nå mer glad i spill med litt story, men litt hjernedød racing som i Gran Turismo, skyteglade timer i CoD og lignende brukes også.

Det jeg er på utkikk etter er spill med story, men ikke noe open world-aktige greier som GTA, RDR og lignende. Jeg vil ha noe lineært der jeg slipper å tenke for mye, bare følge en story (litt selvstendig spilling selvsagt, men et spill der det er en story man må forholde seg til).

Liker Last of us, Nu ni koni (1 og 2), NieR: Automata, storymoden til BF1, CoD WWI, Final Fantasy-spillene og det er vel i hovedsak det jeg spiller.

Hva foreslår du at jeg prøver?
Sist endret av Hobby; 17. november 2018 kl. 00:12.
Du nevner Diablo. Kanskje divinity original sin 1 og 2 kan være noe? Har ikke spilt det selv, men hører at det er et spill mange som har spilt Diablo liker. Skal visst vok likne, men med mer historiefokus.
Jeg ble veldig positivt overrasket over God of war. Utrolig god historie som blir «fortalt» på en veldig bra og kul måte. Det er open world, men lett og følge historien. Ville sjekket noen reviews og sett om det kunne vært noe Så også at det var på Tilbud på ps store.
Forza Horizon 4 er et ganske hjernedødt spill med kul story. Open World på Xbox bare.
Red Dead Redemption 2, Er på konsoll og kommer snart ut på pc.
Diablo 3, like gøy om det er på pc eller konsoll.
Takker for svar, folkens

Berre_ein_fyr: Divinity er fett, spilt det på PC. Anbefales!
Cloor: Spillene du nevner er litt det motsatte av hva jeg leter etter Har RDR2 men det er det kona som koser seg med.