Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 8610
Hei, jeg har problemer med å fjerne google accounten på en mobil jeg har kjøpt brukt og har prøvd å se på andre videoer på Youtube. Det er altså ikke noen mulighet for meg å finne igjen kontoen. Men hadde vært greit om det er noen i Bergen som kanskje kunne hjelpe meg med dette. Kan gjerne betale noen kroner til den som kunne hjelpe meg.

Hvis noen har noe erfaring med det kan du også sende meg en link til sider eller videoer. Gjerne sende meg en PM.
Har du forsøkt dette?
Factory reset/hard reset.

Prøv dette:
  1. Press power knappen et par sekunder
  2. Volum opp + power knapp
  3. Når huawei logo vises på skjer slipp knappene
  4. Velg wipe data – du navigerer med volumknappen
  5. trykk volum knappen til confirm og power for å samtykke
Trådstarter
4 0
Ja, jeg har prøvd å Factory reset/hard reset. Men kommer ikke forbi den gamle google accounten.
Hva med å kontakte forrige eier? H*n er sikkert også interessert i å få wipet telefonen skikkelig før du overtar.
Trådstarter
4 0
Alle de vanlige tingene er prøvd, tro meg. Eier er ikke å få fatt i det hele tatt. Derfor spør jeg om det er noen som kan hjelpe meg fysisk helst. Ingen som kjenner noen som kan åpne dem, på youtube ser det enkelt ut, men trenger noen som har gjort det før.
Flash custom rom, problem solved
Trådstarter
4 0
Du har sikkert rett i å flashe costom rom. Men hadde vært fint om noen viste akkurat hvordan man gjør det med en video eller noen som jeg kunne sendt den til eller møtt i Bergens/Hordalands området.
Om du skal flashe en custom rom så er xda det du leter etter. Bare å lese der. Du får all hjelp du trenger om du blir stående fast.
Her er en video for LineageOS

https://www.youtube.com/watch?v=2eAfvmUBGn8
Tror ikke du får flasha et custom rom uten at USB debugging er aktivert i utvikler menyen på mobilen. Og mobilen er låst med den gamle eierens Google passord. Mulig det finnes en løsning men det ser dårlig ut.