Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1773
Må bare starte med at jeg ikke har barn, ikke har lyst på barn og hvis jeg hadde gått i fella og desverre fått ett, så hadde det fortsatt vært uaktuelt

Men hvis man tar en 1cm tatovering på leggen til ett spedbarn, vil den da ende opp som 4-5cm lang når ungen er voksen ?
Jeg har absolutt ingen anelse, men dette spørsmålet er så dumt at jeg fikk lyst til å vite svaret. Håper du finner det!

Edit: Googla "tattooing an infant", og dette er det første som kom opp:

https://www.quora.com/If-you-tattooe...s-last-so-long

Ser ut til at du har mer eller mindre rett, den hadde blitt strekt ut og fucked, basically.
Sist endret av Villsvinet; 25. januar 2020 kl. 00:47.
Det var akuratt det jeg tenkte også, så da er jo freak rette plassen å spørre. Må garantert være noen her inne som vet

Okey, hadde vært litt tøft og fortalt kidden at den streken, den var 1cm lang når du blei født, se så stor den er nå.

Men er lite fæn av barnemishandling, så da fikk man finne ut svaret på den teoretiske måten
Sist endret av gotta_love_dmt; 25. januar 2020 kl. 00:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Den vil jo strekke seg. Blekket er jo en konstant mengde, og vil ikke "formere" seg utover slik som huden har mulighet til. Se fks. på overvektige som har tatt tatoveringer når de var tynne eller svært gamle mennesker med hudfolder.
Spebarn vokser fort, derunder huden. Det sier seg selv.
Ville ventet med tattoo til ungdommen er ferdig utvokst.
Sitat av penelope Vis innlegg
Spebarn vokser fort, derunder huden. Det sier seg selv.
Ville ventet med tattoo til ungdommen er ferdig utvokst.
Vis hele sitatet...
Og ikke minst får avgjøre hva/det selv Ferdig tatta i det en sklir ut mellom mors ben høres utrolig kjedelig ut.. Dette var det du fikk, lev med det.
Er nok ingen som skal tattoveres, var bare nysgjerrig

Er av den oppfatning at jeg er født naturlig pen, ingen trenger å tagge på meg eller mine for at vi lissom skal se bedre ut
BRAND ∞ STRONG
..det kunne jo ha blitt en veldig spennende utfordring da i det minste.

Å lage en tatovering som du skal vokse med og som først er ferdig og virkelig kommer til
sin rett når man er utvokst (16-17)