Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5170
Hei! Skal etter planen ta LSD for første gang i dag. Har lest en del tråder på freakforum, reddit og erowid. Men jeg lurer på om dere fortsatt har noen nyttige tips? Har aldri tatt noen psykedeliske stoffer før(untatt mdma, men synes ikke det burde regnes som psykedelisk). Har trip-sitter med tidligere LSD erfaring.
Kjøp ananas og få trip-sitteren din til å kutte opp for deg!
Og ikke glem å kos deg
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
- Spis og drit før du tripper.
- Finn musikk før du tripper og lag en spilleliste, JÆVLIG vanskelig å manøvrere på pc og telefon når du har astronaut status.
- Om tankene blir litt skumle så bare møt dem head on, men om det blir for mye kan du bare skifte setting med å gå inn i et annet rom, tankene går fort over på andre ting.
- Setting, setting og setting, ikke sitt nede i en narkiskjeller eller på gutterommet når foreldre er hjemme. Bare trip på en plass der du føler deg komfortabel og med folk du er komfortabel med.
- Fiks alt av problemer som kan dukke opp under trippen og hver sikker på at ting ikke kan oppstå, feks at foreldre kommer hjem o.l.
- Infected mushroom, Hotline miami.
- Tegning kan også være sweet.


Have fun.
Man finner ørten tråder her hvor dette diskuteres.

Noen korte råd fra meg:

- Ett lett måltid (brødmat ol.) når du står opp
- Sett fram mat du kan spise under trippen, du vil neppe ha matlyst, men likevel. Et mere normalt måltid etter landing
- Spilleliste med egnet musikk
- Smågodt fant jeg ut var godt, særlig Haribo

Du vil nok finne ut nå hva som er greit å gjøre på tripp og det er ikke så dumt. Selv prøvde jeg både et runk og en dusj, ganske oppskryt; men da vet man det til neste gang. På den annen side blir det kanskje ikke noen neste gang på deg, en del er fornøyd med å prøve psykedelika en gang.

Du er kanskje mitt i det nå, eller er landet, så rådenes nytte blir som så. Men lykke til !
Mitt absolutt beste råd fr en vellykket tripp er å komme deg ut i naturen!

Ta på deg klær etter forholda og beveg deg ut! Selvom du ikke er noen naturelsker til hverdags - vil naturen ta trippen til høydare du sjeldent vil nå innendørs. Til og med litt ruskevær vil du sette på pris på som aldri før.

Men en solskinnsdag er selvsagt absolutt krem. Start tidlig, dropp helst før 12. Da slipper du å ligge våken på natta, sliten i hodet, når trippen en gang gir seg. Tar du lappen klokka 10 på morgenen f.eks, kan du peake når sola er på det høyeste, og du har mange timer i ekstase på den varmeste tiden om dagen. Nå når fuglene er vårkåte og kvitrer og trærne er sprekkeferdige med liv er altfor fantastisk til å gjemme seg inne. Egentlig uansett. Utetripping banker alltid innetripping.

Ta gjerne med deg noe musikk på øret.
Sist endret av Bearass; 16. april 2016 kl. 00:01.
This is bat country!
gregory's Avatar
Når du "turer mest", så prøver du dette: http://erppy.co/

Helt sinnsykt på LSD. Kan ikke beskrives, må prøves! Satt å surfa i flere timer uten at jeg skjønte noe.
Hvis du velger å ture innendørs kan jeg anbefale å ta en 2 timers konsert på Youtube med Shpongle: https://www.youtube.com/watch?v=Wp2rW-rNgC0 (Shpongle - Live In Concert (At the Roundhouse London 2008)

Jeg storkoser meg når jeg ser på den under en trip hjemme.

Og pass på at du har hele dagen bekymringsløs før du setter i gang, man kan ikke avbryte turen når du først er i gang, og du vil føle deg ganske sliten etter nedturen er ferdig.

Kos deg
Skru av telefonen din og legg den i en skuff!
jeg synes denne videoen her er veldig artig å se på når jeg turer på syre, blir mitt eget lille merkelige univers https://www.youtube.com/watch?v=qyHq...#t=1073.201542