Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 723
Jeg vet jeg kom over et program som lot meg åpne alle tenkelige binære filer og pakke ut. Det var ikke noe pakkeprogram som winrar. Det var heller ikke noe sfx arkiver jeg åpnet men noen exe filer som inneholdt flere filer igjen. Jeg hadde et slikt program tidlig dette året men selvsagt har jeg jo formatert. Kjenner du til programmer som åpner filer på denne måten?
prøv å redefinér spørsmålet ditt litt, skjønner ikke hva du spør om..
Trådstarter
32 0
Jeg skal åpne en innstalasjonsfil og pakke ut filene. Det er noe jeg lagde for en god stund siden hvor selve installeren er basert på å kreve key, navn og firma. Installfilene blir ikke påvirket av denne keyen.

Ble det enklere?
resource hacker? reshack... ofte brukt til å se på .dll filer og slikt.
Trådstarter
32 0
Nei. Resource hackeren klarer bare vise ikonene til installen, ingenting annet.
Kanskje det er MiTeC EXE Explorer 1.0 du ser etter?

MiTeC EXE Explorer reads and displays executable file properties and structure. It is compatible with PE32 (Portable Executable), PE32+ (64bit), NE (Windows 3.x New Executable) and VxD (Windows 9x Virtual Device Driver) file types. .NET executables are supported too.
Vis hele sitatet...
Trådstarter
32 0
Nesten det Turbolego

Men den viser bare informasjon. Den lar meg hverken se filene eller pakke de ut så jeg kan redigere/åpne de.