Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2437
Hørt at man kan bli "grønn" av hasj, stemmer det?
Hva innebærer det?
du blir jo grønnsak i hue til slutt da
Opprinnelig postet av L0rdMeL
du blir jo grønnsak i hue til slutt da
Vis hele sitatet...
En ting å si = LoL
du kan faktisk bli grønn....fysisk grønn =)

helt sant.
en kamerat av meg har en tendens til å være grønn i ansiktet morgenen etter at han har røkt...men da skal han ha røky seriøst mye...
ikek det at han blir knallgrønn men han får et slags grønnt sjære over annsiktet...
helt sykt.

var det det su skulle frem til eller????
Trådstarter
En kammerat av meg ble det første gang han røyka, han ble også fysisk grønnlig i ansiktet. Var helt sprøtt.
Han hadde ikke røyka mye.
extremt kvalm?
jeg ble det første gangen jeg røkte, men det var etter 8 1/2l premium så kom gurgla på bordet....

dårlig kveld!
Hehe..
Er ikke stolt, men det er meg guldan snakker om. Grønn, svett og dårlig som faen. Nå skal det nevnes at det var 'hia' som vi hadde kjøpt av en råner. No good shit
du får god boble i christiania, kjenner en kar som kjøpte derfa,aldri sett en kar så fjern før
hahahahha LOL2k kan man bli grøn av å røyke hasj =) hahahha jeje trokke det før eg ser det... har røka hasj drit lenge og aldri blit grøn
kanskje... vet i hvert fall at man blir grønn i trynet når man er sjøsyk, har sett mange grønne folk på danskebåten

Har aldri blitt grønn i trynet av å røyke tho...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
grønn? hmmmm, merkelig fenomen. *surfe å se om man finner noe rart om dette temaet*
jeg skal se om jeg får tatt bilde av folk når de blir grønne...så kan jeg legge det her =) d blir bra =)
grow up.

jeg er oppimot hundre prosent sikker på at med grønn, menes det at du blir grønnsak i hodet slik som L0rdMel sa.
Trådstarter
Slike svar vil jeg ikke ha no av Blitzer hold deg på Warez eller ftp forumet du!
Trådstarter
paparoach do so!
Har hørt om folk som blir så kvalme (bilsyk, sjøsyk osv) at de blir helt grønn i trynet.
Og man kan jo bli kvalm av å fyre bønne, så det må jo eventuelt være der sammenhengen er.

Man kan jo også bli blå i trynet ved oksygenmangel og sånt, så hvorfor skal man ikke kunne bli grønn?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ja.. det er HELT normalt!

Man kan blir kronisk grønn av å røyke hasj!
Man kan ofte merke det bare etter få ganger med hasj røyking..
Jeg har ofte vært oppe i sminke taska til mammsen for å skjule den hyppige hasjrøykingen, der jeg og hun og så og si alle vet symptomene til. Rød i øynene og Grønn i fjeset!
Pass dere folkens.. for dere som røyker hasj.. hold røyken lengre nede, lungene tynner ut røyken. Klarer dere å holde det så lenge at det ikke kommer røyk ut, er dere så og si garantert til å ikke bli grønn, men beholde den fine kroppsfargen dere har fra før...

Hold meg orientert om det er noen som VIRKELIG sliter med dette.. så skal jeg hjelpe til, med mine legenskapelige kunnskaper..

takk og farvel

[edit] heh.. for dere som IKKE skjønte det,så var det en spøk fra min side.. NEI det går ikke ann å bli grønn, hvis man ikke er en tegneserie figur eller.no [/edit]
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Opprinnelig postet av alfonz
Hehe..
Er ikke stolt, men det er meg guldan snakker om. Grønn, svett og dårlig som faen. Nå skal det nevnes at det var 'hia' som vi hadde kjøpt av en råner. No good shit
Vis hele sitatet...
Jeg veit også om en annen som ble fysisk grønn av å røyke såkalt 'hia'. Det var ikke bare jeg som så det, men mange andre også. Det var jeg som hadde hiaen (rundt påsketider i fjor), og jeg tror aldri jeg har vært så totalt borte siden.
Jeg husker ikke alt, men på et tidspunkt lå jeg i senga og var redd for å falle ut, selv om det var over 1/2 meter til kanten. Jeg mener 'hia' er nesten litt for kraftig, ihvertfall for en som er så lite innrøyka som jeg var på den tida.
Det er vel som Xtrax sier... Man kan bli grønn i trynet hvis man blir dårlig/kvalm etter å røyke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hia er ganske heftig for de som røyker en del, men førstegangsrøykere av hia husker ikke mye av det som har skjedd den kvelden.
hia = pensla saker, eller ekstra sterk vare hvis du skjønner
Skjønner. Har hørt om det, bare aldri det ordet. Thx
Har det det vært noen her som har vært rød eller lilla? har vært grønn og gul før, men aldri rød og lilla!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har sett en kar bli gul før ihvertfall.. Mulig han også ble litt grønnaktig. Har faktisk sett 2 personer bli gule før. Ene gangen var en kompis av meg som røyka for første gang, og spydde syyyykt mye. Det andre tilfelle var at karen hadde gulsot (eller hva det heter). Men da gikk det egentlig mest utover øynene, og dette var på roskilde så det er uvisst hva som forårsaket det. Men den 1. personen tror jeg også kanskje hadde litt grønnskjær i trynet, men er ikke 100 % da.. Maaaange år siden..
har ikke lest så mye av de andre postene men... å grønne vil nå ihvertfall si at du har fått litt for mye hasjisj () slik at du må spy.