Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2127
Her er min hjemmelagde musikk video av eminiems video "Shake that"
hva syns dere? :P
se den
HER
haha, brukte du virkelig 50-60 timer på det der? x)
Den var elendig, da.
Nekter å tro at du brukte 50-60 timer på det, er jo bare en masse paint bilder slengt sammen og lagt til en elendig sang

Men good job, keep workin!
Trådstarter
35 4
hehe nei brukte ikke 50-60 timer, tok meg en halv natt:P hehe..
må huske å høre på teksten da samtidig som du hører sangen
Og den er mekket med movie maker, altså må legge bilde for bilde, så ja tok litt tid :P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
*Spyyyyyyyyyyyyyyyyyyy*

Hvorfor lagde du dette i det hele tatt? Og med Paint, og med WMM? Problemet med å animere i WMM er jo at man maks. kan legge inn 8 fps. Skjønner ikke hvorfor du gjorde dette, prøv å lage noe bra isteden. Du er jo nesten tre år eldre enn meg jo! skaff deg Premiere, Maya, Flash, Anything!
Sitat av Ceptorshock
Den var elendig, da.
Vis hele sitatet...
Du har peil.
Har ikke du vist oss denne før?

Ikke slutt å lag animasjonsfilmer, du har virkelig et talent for det.
Haha, den fikk meg faktisk til å le, selvom det var grusom barnehage-humor! :P
Likte den ikke! At du har sittet opp en natt og kjedet deg i paint og moviemaker og vil vise hva du har brukt lang tid på er noenlunde forståelig, men hva vil du høre da?

Det sugde og her har du kjedet deg.
Sist endret av Christian; 24. februar 2007 kl. 14:19.
Trådstarter
35 4
Så lenge jeg fikk ProXhimo til å smile av den var den natten verdt det =P
neeeeeida den ekke elendig, må bare finne den skjulte humøren i filmen
Hva faen skal dette forestille?
Trådstarter
35 4
vel, hva tror du?
Sitat av minisel
Så lenge jeg fikk ProXhimo til å smile av den var den natten verdt det =P
neeeeeida den ekke elendig, må bare finne den skjulte humøren i filmen
Vis hele sitatet...
Da er den ekstremt godt skjult.
Sitat av minisel
vel, hva tror du?
Vis hele sitatet...
En enorm spyklatt med en tissemann? Er filmen ment å være surrealistisk?
fjortis musikk og fjortis humor... bedre blir det bare ikke -.-
Hvor kan jeg sende regningen for de 90 sekundene jeg har kastet bort på dette fjaset?
Måtte bare se siden alle klager... tror jeg knapt så halvveis. Skal ikke komme med usaklig kritikk her som visse andre i denne tråden, men heller utdype litt.

God ide å animere en musikkvideo. Kan bli morsomt. Paint og WMM blir ALDRI morsomt om du ikke lager dette så gjennomført dårlig at detblir morsomt. Dette var ikke det.

Prøvd med flash eller noe heller, lag litt mer avanserte tegninger. Og voks opp. Ingen som spyr tissefanter... blir bare teit.
Hehe.. Var jo "strålende" bra denne her. Sikkert litt morsomt for deg da siden det er den første selvlagde film du har laget ?
Men synes den var mer barnslig enn hva den var bra for å si det mildt. Virker som at du vil vi skal le av pikken til "Shady" eller at du kaller pikken til Eminem for Shady, jeg vet ikke helt. Men hvis du virkelig har brukt så lang tid som du sier bør du vurdere og bruke lenger tid nesten gang. For det her var mindre bra. (: Men det er bare min mening da ^^
Vent noen år. Lær.
Sitat av Lille My
Og voks opp. Ingen som spyr tissefanter... blir bare teit.
Vis hele sitatet...
Spyscenen kan tolkes på et uendelig antall måter, dog vil jeg ikke si at noen av de er morsomme ^_^ Men muligheten for en rasjonell forklaring på hvorfor han spyr en penis som igjen spruter ut sæd er der og bare venter på å bli oppdaget. Hvem vet, kanskje han var i det kunstneriske hjørnet da idèen om noe som ville skape "reaksjoner" tredde frem!
Sist endret av John B; 26. februar 2007 kl. 14:02.
Er det ikke innlysende? Hvis dere følger med så spyr han faktisk på en mann. Hvis noen hadde dekket meg med en stor spyklatt ville jeg så absolutt stukket penisen min ut og spermet litt rundt, det er jo tross alt ingen som ser!
Sitat av Ceptorshock
Den var elendig, da.
Vis hele sitatet...
Enig. 10 tegn
Du er min venn
niigu's Avatar
Hehe, syns dette var topnotch underholdning jeg
Hærregud, den sugde max!