Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1584
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tidlgere opiatmisbruker, har vært nykter fra opioder i over 12 år. Jeg har nå tilgang på tramadol. Når jeg ruste meg jeg testet jeg aldri tramadol, men ruset meg i hovedsak på heroin, subutex og dolcontin. Det jeg lurer på er hvordan rusen på tramadol er ift til andre opioder og hva jeg kan forvente meg?

Hvor stor dose burde jeg ta første gangen? Jeg er ikke ute etter å bli pisse stein, kun få god feelingen.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Var i samme situasjon som deg.tok 4 stykker og fikk en grei mild men samtidig grei opiatrus.

Har lest de bruker 30 til 60.min på å. Funke.

Beste metoden å få funk på er å ta 1. Vente 15 min. Ta 1 til. Vente 15 min så ta en til.

Innstil deg på litt over en time før du sakte men rolig. Går. Over i en fin og rolig opiatrus som varer en del timer. Greit å planlagte å ta de f. Eks kloakken 18 å planlegge. Å legge seg ga 24 så våkner man uten abstinenser og får sovne.


Men pass på du ikke blir avhengig.

Jeg gikk på den fellen der etter 3 år ved en skade. Begynnte med de. Etter 3 dager fikk jeg 0 rus ut av det. Så var det skyting og morfin og etter en uke var det fullt heroin kjør, plata og problemer med loven og familien.... Er det værdt sjansen? Ikke for megtar du sub er det farlig med tramadol.... Ikke skyt de. De går gjennom leveren og biotilgjengligjeten er best ved å spise dem
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri klart å bli rusa på tramadol. Har ingen erfaring med andre opiater, bare hasj.
Tatt opp til 7 stk , med Paracetamol som visst skal forsterke virkningen, men ingen rus. Kan heller sammenlignes med antipsykotika som har bivirkning hypnotikum, ble bare stille og treg i huet, ikke rusa på noe måte.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jea men da har du kanskje ikke vært nykter i flere år før. Inntak.haf jeg brukt andre ting i perioden før så. Er det bare bare å glemme å. Få rus på. De for min del.
Men etter et års nykter hey funker 4 sånne for mef. Ja Paracet hjelper med de.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skjønner ikke, jeg får ingen funk av tramadol . Å jeg tar dolkisser og oxy nå til vanlig, men var en desperat periode for litt sia å fikk kun tak i 50mg tramadol da. Prøvde vel på det meste 200-250 mg . Merka ikke noe,eneste at jeg kunne kjenne litt at de verste opiat abstinensene ble litt mindre. Men tramadol er vel ikke opiat sånn egentlig? Men et morfin lignende preparat eller tar jeg feil?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Det blir til noe morfin greier i leveren eller nyrene. Er ikke ekspert. Men noen tar ikke opp det.

Er du vant til dolcis og oxy er det ikke rart du ikke merker noe. Tramadol er peanuts infrohol og ikke bra å ta mer enn 200-400mg siden man kan få kramper og få problemer av det.


Ta de med Paracet og sitron saft/ citrus generelt. Men tviler på du får funk om du tar mye sterke opiater.