Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1113
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har tadd pepper i 4 uker nå, med noen dagers søvn. Spiser utrolig lite, og idag har jeg ruset meg i 2 døgn på pepper, deretter tok jeg en del bongtrekk. Når jeg skulle røyse meg klarte jeg og blacke ut og fly rett i dusjveggen. Spaca ut i noen minutt og skjønte ingenting av hva som skjedde. Tok to vitamin kapsler og en sobril. Nå en time etterpå har jeg tatt en 54mg concerta og en 20mg cipralex.. det jeg lurer på er hva som skjedde når jeg plutselig blacket ut? Og kan d skje noe siden jeg har tatt så mange forskjellige medisiner/rusmidler?
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
42 7
Uten å ha prøvd noe annet i tittelen enn hasj, så kan jeg gjette meg fram til at du har kjørt deg ganske hardt Sikkert bare kroppens måte å reagere på, og si at den har fått nok. Men det er bare en gjetning.
Kroppen trenger rett og slett søvn å ikke minst næring
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei takk for svar! Har prøvd lenge og sove, men concertaen har nok kicka inn :/
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde tenke hardt over hva du holder på med, er jo ikke rart at du blacker ut etter 2 dager uten sovn og lite næring. I tillegg kjører du på med concerta etterpå...helt utrolig. Ri det ut, spis sunn mat og sov.