Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1009
Hei!
Jeg har en pc som jeg ikke husker passordet på, jeg har prøvd alle passordene jeg bruker men det var ingen av de. Lurer veldig på hva jeg kan gjøre, men vil helst ikke installere noe programmer som ikke kommer fra Microsoft. Takk for svar!
Sitat av tor12355 Vis innlegg
Hei!
Jeg har en pc som jeg ikke husker passordet på, jeg har prøvd alle passordene jeg bruker men det var ingen av de. Lurer veldig på hva jeg kan gjøre, men vil helst ikke installere noe programmer som ikke kommer fra Microsoft. Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Guide
Trådstarter
18 0
Sitat av Latrakx Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk! skal prøve dette var litt i kontakt med Microsoft på chat der hvor jeg fikk et nummer, jeg kunne prøve å ringe men tenkte at jeg kunne prøve litt selv først.


Har prøvd det som man skulle gjøre men det funker ikke får bare opp den feilmeldingen.
Sist endret av tor12355; 11. august 2016 kl. 11:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser ut som at du ikke er på riktig fil nivå er du sikker på at filene du leter etter er på D;\ ?

Og hvis så har du rettigheter fra X;\ til å redigere filer på D;\ ?
Sist endret av knutazz; 11. august 2016 kl. 13:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøv å skrive
move dwindows\system32\utilman.exe dwindows\system32\utilman.exe.bak
ville forventet at filene ville ligge på c disken.
skal være kolon etterfulgt av backslash
Sist endret av Latrakx; 11. august 2016 kl. 16:29. Grunn: ting
Trådstarter
18 0
Det er fikset nå fant en lignende metode som funket. Takk til alle som har kommet med hjelp
Sitat av tor12355 Vis innlegg
Det er fikset nå fant en lignende metode som funket. Takk til alle som har kommet med hjelp
Vis hele sitatet...
Post gjerne metoden her til nestemann.
Så faktisk nå at jeg hadde glemt å bytte ut d;\ med c;\