Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2967
Var det noen som så "Rikets tilstand" på tv2 i dag??

Jan Simonsen sliter...
hva gjorde han da?
awww.. fikk med meg litt men ikke helheten..

ercht..
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
Se tv2.no
Jeg så det. Det morsomme var at også neste "rikets tilstand" skal handle om Jan Simonsen.
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
Hagen sa på nyhetene, etter å ha sett programmet at: "dette er dypt moralsk forkastelig"

Sjekk også ut:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/10/03/285663.html

Sist endret av elukS; 3. oktober 2001 kl. 23:04.
Ikke mobb han, han er faren min!

Neida... Men... Simonsen har litt problemer...
Så programmet og det var igrunn ingenting som sjokkerte meg der... Det er slike ting man venter seg av Jan Simonsen, etter han har skjult ulovlige våpen på stortinget for sine muslimske venner og har lånt ut leiligheten sin til en som driver bordell mm... Det som er litt morsomt å legge merke til er at de fleste avvikerne her i landet faktisk har klart å rotte seg sammen i en slags gutteklubb de kaller FRP... Når de forskjellige avvikerne i den gutteklubben begynner å kalle hverandre stygge ting og blir uenig,e kommer det bare nye konstellasjoner ut av det hele, som feks Sørlandslista og Det Liberale Folkeparti... Det er godt avskummet er samlet på en plass om ikke annet... Sorry FRP velgere, men partiet deres er fullt av skrømt...
synes oppførselen til simonsen er latterlig.
Og etter å ha lest reply'et til Sir Cam har jeg har et spørsmål..
Hva pokker gjør Jan Simonsen på stortinget?!?
Tror han passer bedre inn i A\B gjengen fs
jeg så det.. (elsker denne typen programmer btw, litt sånn 60 minutes) og dette er jo helt utrolig. når til og med carl ivar går ut og sier at dette er moralsk forkastelig er det ille.
jeg elsker også 60 minutes og rikets tilstand viser det som er sant, uansett, 60 min. tar alltid opp begge sider av saken, like sterkt uansett hva det er. Det er det jeg liker med 60 min., at de ikke "favoriserer" den ene siden
Tore: TV2 gav da begge sidene av saken, feigt av Jan Simonsen å ikke stille opp til intervju da....uansett...jeg elsker alle programmer som stiller FRP politikere i ett dårlig lys Fortsett sånn
jeg så ikke den repotasjen eller rikets tilstand den dagen
så, jeg kan ikke kommentere det, du har sikkert rett
syns det er helt greit at politikere gjør litt artige ting. Skal vi ende opp med 165 KRF'ere på tinget. La det bli sikus på stortinget. trenger noen liberale folk der.
Originally posted by Xtrax
syns det er helt greit at politikere gjør litt artige ting. Skal vi ende opp med 165 KRF'ere på tinget. La det bli sikus på stortinget. trenger noen liberale folk der.
Vis hele sitatet...
Helt enig i at det er toppers med liberale folk der, men det må da finnes en mellomting mellom en som synes han er halveis på skråplanet når han røyker en sigar, og en som sitter og overser ulovligheter brae han får seg en pils i ny og ne...
greit nok for meg, bare vi ikke kommer i krig og vi må låne penger av usa så stikker carl i hagen med norges penger og vi får en supergjeld, virker dette kjent eller?
Better than thou.
Nei.
ikke det? lol, vel, det var det USA gjordet etter 2. verdenskrig siden de var ikke fysisk berørt slik som de fattige landene i verden nå var den gang.
Better than thou.
Aaah, slik ja. Det er vel de korrupte lederene i landene sin feil da. Ikke landet, eller USA for den skyld.
nei nei, ikke det jeg mener, mener bare vist KrF fikk 100% makt over landet...
selv synes jeg Carl i hagen ser ut som en sleip faen, og det gjør resten av KrF og Høyre...
Tv2 Kjører visst en kampanje mot Simonsen for tida :P
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hehe jupp Så du i går?
Better than thou.
Jeg så det! Haha! Det var helt rått! Jeg hater Simonsen!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Alt han sa var jo ikke 100% tosk da. Men, jeg så bare de siste 15 minuttene da..
Patient zero
iblis's Avatar
du kan si mye dritt om simonsen, men en ting er klart.. han står opp for kompisene sine!! selv om han har dritt til halsen, tyster han fortsatt ikke på kompisene sine.. slike trenger vi flere av!
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
Et par sannhetens ord fra Iblis der
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jupps.. Sånn som han sa i går, atte det var mye bra folk, ofte bedre folk blandt de med 'lavstatus yrker' o.l, og at det måtte lov og henge med de, uten og bli trakkasert.
Way to go!