Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3632
Hey freaks

Jeg bare lurte på. Skal bestille meg en ny grinder og hadde tenkt til å kjøpe den fra ebay.co.uk. Er det noen risker ved å kjøpe derfra? Tollen stopper vel ikke den eller "flagger" huset mitt?

Har litt noia siden jeg bort forsatt med mine foreldre og lurer på om det står noe på pakken om hva det er osv.
Jeg vet ikke hvordan det er med ebay, men jeg har bestilt mye rart fra 'everyonedoesit', inkludert 3 grindere. Og alle tre gangene har det gått helt fint.
Har fått en hentelapp i posten med bilde av pakken, tatt med hentelappen på postkontoret og hentet pakken.
Det er lovlig å kjøpe brukerutstyr.

Bruker som regel www.grasscity.com - stort utvalg og snille priser!

Magic Glass bongene som selges på GrassCity anbefales på det sterkeste. Billige, god kvalitet og enkle å rengjøre.
Dealextreme sier jeg bare, billig og bra. En ting til; dropp kief catcher, bare no tull! Krystallene skal være med i jointen!
Har du god tilgang på grønt ville jeg gått for såkalt "keef-catcher" som karen over meg sier du ikke skal.
Med mindre mengder er det ikke noe å spare på, men om muligheten for at det blir noe av det er der, ville jeg absolutt spart opp litt krystaller til en joint med bare det istedenfor.
Jeg ville lett kjøpt med pollenfilter!
Grunnen er at pollenristen er en del for seg selv, og du kan velge å ikke bruke den. Bare skru av delen med risten og skru på den nederste delen igjen. Da fallen greiene igjennom hullene og inn der hvor pollenen egentlig skal være + at den blir mye mindre.
Da slipper du å søle så jævlig som man fort gjør med en todelt en. Hvis du har lite spenn, kjøp chromium crusher. Har du lyst til å investere i en med livsforsikring og fantastisk kvalitet så gå for spacecase. Kjøpte selv en spacecase til ca 400 spenn og elsker den.

For å svare for det du spør om: Jeg kjøpte fra ebay.COM, og pakken kom i en liten diskret pappeske. Sto ingen info om innholdet på pakken. Pakken kom i postkassa, ikke på postkontoret. Min pakke ble ikke stoppet i tollen. Er ikke ulovlig å kjøpe en grinder. Hvis du skal bruke den til å grinde weed, så er den ulovlig i det øyeblikket den er brukt. Er da brukerutstyr.
Har selv en Killer Grinder, den funker til sitt formål. Søkte også opp Chromium Crusher og Space Case som aybaybay over meg her anbefaler. Ikke bekymre deg for at det skal skje noe med forsendelsen din. Leveringstid er vel omtrent en uke etter betaling om det sendes fra Storbritannia.

Aaah, ser nå at de spesifikke jeg listet opp ikke nødvendigvis sendes til Norge. Uansett, dukker masse opp ved søk.
Sist endret av Tawon; 25. januar 2013 kl. 23:08.
▼ ... over et år senere ... ▼
Samme spørsmål her. Har sett på diverse grindere på ebay og kom over et merke som heter sharpstone, og lurer på om det er noen med erfaring eller som har noen å anbefale? Den jeg har per nå er en liten dings jeg kjøpte i syden for en veldig lav penge, så den er ikke så godt satt sammen og lakken den har utenpå har begynt å flasse (ikke få meg startet på keef catcheren). I tillegg har bruning og svarting klebret seg til greia og gjort den utrolig seig. Mucho annoying. Budsjettet mitt er på rundt 200,-
Hostinger.no
72 3
Har kjøprt flere grindere selv fra nett, det er ikke ulovlig så vidt jeg vet. Fått alle jeg har bestilt hver gang!
Sitat av GatoradeMe Vis innlegg
Samme spørsmål her. Har sett på diverse grindere på ebay og kom over et merke som heter sharpstone, og lurer på om det er noen med erfaring eller som har noen å anbefale? Den jeg har per nå er en liten dings jeg kjøpte i syden for en veldig lav penge, så den er ikke så godt satt sammen og lakken den har utenpå har begynt å flasse (ikke få meg startet på keef catcheren). I tillegg har bruning og svarting klebret seg til greia og gjort den utrolig seig. Mucho annoying. Budsjettet mitt er på rundt 200,-
Vis hele sitatet...

Sharpstone grindere er gode de, men mye falske kopier ute på nett så vær obs når du handler at det er en ekte. Sjekk her:http://www.wikihow.com/Tell-if-Your-...or-Counterfeit

Jeg syns "Green Shark" har gode å brukervennlige grindere. Spacecase har også godt rykte for bra kvalitet(har ikke prøvd de selv).
Denne grinderen er min mye favoritturteknuser.

http://bildr.no/image/Q1Z5UGFu.jpeg
Sist endret av Tawon; 9. mars 2015 kl. 14:53.
Sitat av GatoradeMe Vis innlegg
I tillegg har bruning og svarting klebret seg til greia og gjort den utrolig seig.
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å rense grinderen med rødsprit når den begynner å bli seig. Blir som ny.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Denne grinderen er min mye favoritturteknuser.

http://bildr.no/image/Q1Z5UGFu.jpeg
Vis hele sitatet...
Wow, for en strøken grinder

Sitat av KultNick Vis innlegg
Jeg pleier å rense grinderen med rødsprit når den begynner å bli seig. Blir som ny.
Vis hele sitatet...
Takk for tips!
Sist endret av GatoradeMe; 14. mars 2015 kl. 01:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.