Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 730
Tviler sterkt på at noen her inne kan løse problemet, men akkurat nå er jeg desperat etter å logge inn på min konto ettersom jeg holdt på med noe viktig. Saken er at jeg kjørte en VPN med amerikansk IP for å kunne se på Netflix. Samtidig holdt jeg på med noe på Facebook. Plutselig får jeg beskjed om at jeg må logge inn for å kunne se siden. Gjør så det og får følgende melding....

"Brukerkontoen din er blitt stengt inntil videre
We have detected some suspicious activity coming from this IP. As a security precaution, your account has been temporarily suspended."

Har hatt amerikansk IP hundrevis av ganger før samtidig som jeg har vært på facebook og aldri blitt bannet av den grunn. Finnes det en eller annen måte å komme seg inn på kontoen igjen, eller må jeg vente de 24 timene jeg har blitt bannet?
Sist endret av rbk321; 8. januar 2013 kl. 13:52.
Send facebook en mail og informer om at du av og til bruker VPN når du kobler deg til facebook. Så slipper det samme å skje neste gang.

Jeg vil iallefall tro det er så enkelt...
Sitat av caperno Vis innlegg
Send facebook en mail og informer om at du av og til bruker VPN når du kobler deg til facebook. Så slipper det samme å skje neste gang.

Jeg vil iallefall tro det er så enkelt...
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne sendt dem en mail. Men det er ikke like lett å finne en adresse å sende til
Sitat av rbk321 Vis innlegg
Skulle gjerne sendt dem en mail. Men det er ikke like lett å finne en adresse å sende til
Vis hele sitatet...
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Facepalm.

Takk skal du ha!