Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1415
Jeg driver å setter opp noe hjemmesider på en privat server, og jeg ønsker å vite hvor mye tilgang en litt mer datakyndig klarer å få.

Jeg har endel private filer på serveren også, derfor er dette ganske viktig for meg.

Jeg bruker wordpress, apache og phpmyadmin igjennom xampp og no-ip.

Link fåes på Pm hvis noen er interessert. Kan sikkert betale noen kr hvis store sikkerhets hull blir funnet.
nå er ikke jeg den beste på dette men send meg en link så kan jeg se om jeg klarer og sql injecte databasen

edit 500 inlegg
Sist endret av paddus; 18. november 2012 kl. 12:31.
Sitat av paddus Vis innlegg
nå er ikke jeg den beste på dette men send meg en link så kan jeg se om jeg klarer og sql injecte databasen

edit 500 inlegg
Vis hele sitatet...
Sendt. titegn
Jeg jobber med penaltration testing daglig nesten.

Send meg en PM så skal jeg se når jeg får tid
Sender du link?
sikkerhets freak
32 3
Jeg jobber som en penetrations tester, send meg linken. har mye å gjøre de neste ukene, men skal se om jeg får tetet den snart. og Theoneandonly: Ja det er en drømmejobb, Jeg gjør akkuratt det samme som jeg ville gjort vis ikke jeg hadde jobbet med det, bortsett fra å skrive rapport da:P
Sitat av crashnburn Vis innlegg
Jeg jobber som en penetrations tester, send meg linken. har mye å gjøre de neste ukene, men skal se om jeg får tetet den snart. og Theoneandonly: Ja det er en drømmejobb, Jeg gjør akkuratt det samme som jeg ville gjort vis ikke jeg hadde jobbet med det, bortsett fra å skrive rapport da:P
Vis hele sitatet...
Hvilken skole gikk du på da :P Håper du har litt mindre skrivefeil i rapportene dine da :P :P
Og hvilket firma tilbyr slike jobber? :P
Sist endret av cos; 22. november 2012 kl. 13:35.
Penetration Testing er bare fjas, hvis du ikke vet hva du gjør og samtidig lagrer sensitiv informasjon på serveren, så kan du gå ut i fra at det er mulig for noen å få tak i dem, spørsmålet er bare hvor stort mål du anser deg selv for å være. For folk flest vil det være mer en godt nok å bruke oppdatert programvare (Wordpress er nok ditt største problem her.) og ikke installere alt man kommer over. Jeg vet ikke noe om oppdateringssyklusen til "XMPP", men det er ikke noe jeg personlig ville brukt til annet en utvikling lokalt, at best.
sikkerhets freak
32 3
Sitat av cos Vis innlegg
Hvilken skole gikk du på da :P Håper du har litt mindre skrivefeil i rapportene dine da :P :P
Og hvilket firma tilbyr slike jobber? :P
Vis hele sitatet...
Hehe, gikk visst litt fort der:P
Jeg studerte på Eastern Michigan University, har også tatt noen kurs på InfoSec Institute.