Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2056
Sted: Hos ei venninne
Når: 3 år siden
Hvem: Jeg og en god venninne
Hva: MDA

En høst kveld for en del år siden satt jeg og en venninne å kjeda oss.
Jeg sa på god dialekt "næh fan, vi stekk å kjøp litt hasj" :P
Positiv respons!

Vi ringte en god kjenning, men avslag på hasj, desverre.

"Jeg har noe enda bedre"

Jaha, tenkte jeg ?
Jeg kan ordne noe bedre til deg, noe som heter MDA.

Jeg var av typen som hadde null kunskap om slikt på den tiden og var fast bestemt på at grønt og brunt var bare godt, men hvit var bare skit.
Noe som kanskje egentlig var en nok så sunn tanke.

Jeg hadde jo selvfølgelig aldri prøvd noe slikt før og trodde helt ærlig at dette ikke var noe særlig egentlig.

Jeg skulle ta grådig feil

Da vi hadde kommet hjem fra en biltur på noen mil for å ordne dette satt vi oss i sofaen og var litt spente.
Jeg så på min gode venninne og sa at jeg viste egentlig ikke hva jeg skulle tro om dette. Det var dyrt og det var lite :P
Vi hadde kjøpt 4 kapsler hver.

Vi laget 2 striper av hver kapsel som inneholdt 0.3 gram MDA.
Jeg snorta og hun snorta.

Det reiv ganske bra i nesa, men ikke noe sånn helt forferdelig som jeg ofte hører.
Etter 10 minutter kjenner jeg en buzz feeling i kroppen som er ganske så god, og den utvikler seg ganske bra.
Jeg har INGEN forventninger til dette.
Jeg tar feil!
Det kommer som et lyn fra klar himmel, og jeg blir helt lamslått av en sinnsyk rus som kommer helt fra ingensteder! Dette er helt vilt!
Jeg blir redd og må si høyt til meg selv at dette går helt fint.
Noe som dette har jeg aldri prøvd før, og det er så sinnsykt godt!

Nå merker venninna mi at det kommer til henne og blir helt satt ut hun også :P Vi blir faen meg så rusa at, dæven han tykje :P

3 kapsler igjen ??

Haha, på dette tidspunket er vi faen meg så rusa at det hele er helt sykt for en som aldri har prøvd noe lignende før, og det er gått ca 1.5t.
Alt er litt blurry på en måte, alt henger igjen som bevegelser fra henda når du veiver med henda fremfor ansiktet. Det ser ikke smart ut, og vi var heller ikke så smarte på dette tidspunket :P

Vi tar 2 striper hver à 0.3gr og merker effekten fort. Euforien er så sinnyk sterk nå, og vi danser skikkelig slow på gulvet med god musikk!
Prater om alt mulig mens vi danser på gulvet, det er virkelig deilig!
Natten kommer til å bli lang ser det ut som, vi har enda 2 kapsler til hver.
Men det blir ganske varmt igrunn, og vi drikker mye vann og ordner kluter med iskaldt vann som man kan ha på panna når det blir varmt :P
Men nå begynner det visuelle og skje.
Alt flyter rundt om kring og alle mønstre får en sammenheng av ansikt o.l
Vi går på verandaen og setter oss for å ta en røyk da jeg får se himmelen og alle de vakre skyene som inntar en form og blir til alt mulig. Det er som et maleri som jeg aldri har sett før.
Dette er også helt sinnsykt pga all euforien som er tilstedeværende!
Men når vi tar en kapsel til så begynner jeg å bli litt borte, jeg detter ut og inn av virkeligheten, og det samme gjør venninna mi. Man rett og slett bare kobler ut litt, og det er egentlig jævlig freaky å se på.

Men så plutselig så avtar rusen seg helt og jeg føler meg edru
Løgn og bedrag!! Jeg blir skutt inn i rusen ganske så fort igjen, akkurat som om den går litt i bølgedaler og det var deilig ^^

Resten av kvelden er litt fjern da det er så lenge siden dette fant plass, men vi tok mere men det ble så varmt at vi ble liggende i senga og kose vennskapelig og bare digge hele kvelden igrunn.
Det var skikkelig deilig og gjøre noe sånt sammens med ei god venninne som jeg har masse tilfelles med og bare være god med hverandre og unslippe hverdagens mas på en måte

Ikke at jeg skal anbefale noe av dette, men det burde prøves ^^

Kan nevne at jeg hadde null nedtur og at dagen derpå var god, jeg var avslappet og fin i kroppen

Beklager rotete rapport og evt skrivefeil
Sist endret av fjellheim; 17. september 2012 kl. 00:39.
Hørtes ut som en fet kveld ! Du sa det vart dyrt, va var prisen per kapsel ?
lol
Trådstarter
Det var det jammen meg også ^^