Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1010
Har hørt at denne filmen vist nok skulle gjøre deg gal/få deg til å vere traumatisk skadet!?

men er dette sant er jo ikke noen som kan bekrefte det for det er jo en
"lost film"

fant ikke noe om det på google men hørte om det en plass...

hva tror dere?
Flere enn meg som har sett på påskekrim?
Det er vel ikke bare noe tull slik som "The Grifter" eller?
Sitat av EddieTheHead Vis innlegg
Flere enn meg som har sett på påskekrim?
Vis hele sitatet...
Tvilsomt at du har sett denne som påskekrim:
London After Midnight (1927) aka The Hypnotist is a silent mystery film with horror overtones produced and distributed by Metro-Goldwyn-Mayer. The film stars Lon Chaney, Marceline Day, Conrad Nagel, Henry B. Walthall, and Polly Moran and was directed by Tod Browning. It is also a lost film, quite possibly the most famous and eagerly-sought of all lost films. The last known copy was destroyed in a fire in an MGM film vault in 1967.[1] It is hoped that eventually a print of this film may be discovered in a foreign archive or a private collection.
Vis hele sitatet...
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Tvilsomt at du har sett denne som påskekrim:
Vis hele sitatet...
Denne filmen var en viktig del av plottet i gårsdagens krim på NRK.
Sist endret av EddieTheHead; 5. april 2012 kl. 23:02.
Hohihohaho!
knivibaguet's Avatar
Trådstarter
Ferska
blei bare veldig nyskjerrig på akkurat den filmen...
Oioi! Er visst ikke den eneste som så på Whitecastle, nei!
Jeg gjorde faktisk litt resarch på denne filmen etter jeg hørte om den. Filmen viser seg å være borte fra jordas overflate, men plottet kan oppleves gjennom en "film" laget av bilder tatt på settet, og tekstet dialog.
Det viser seg at en mystisk kar har funnet og sett filmen, men jeg er usikker på om man skal ta dette 100% seriøst:
http://thehorrordrunx.yuku.com/topic/753#.T34Ukbdhic0