Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1198
Hei!

Jeg er interessert i Super 8 og 16mm filmer, vet ikke om det er mange som har slikt liggende, men hvis du har noe du ikke har bruk for kan jo jeg få ta vare på de

Gamle klassikere og tegnefilmer er veldig interessante!

Håper jeg ikke har gjort noe feil ved å poste dette her?
Tror du noen vil gi deg slikt gratis? :P

Dette er jo filmer som har en viss verdi, og de vil bare bli mer og mer verdifull etterhvert, forhåpentligvis =)
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
disse stiger jevnt og trutt i verdi, og er nok ikke noe som folk gir fra seg gratis i dag med mindre det er defekt.
Neida ikke gratis, men selvfølgelig ikke alt for dyrt heller da
ArbeidsledigProletar
Sitat av Kaliumcyanid Vis innlegg
Neida ikke gratis, men selvfølgelig ikke alt for dyrt heller da
Vis hele sitatet...
Veit min far sitter på noen gamle tegneserier, husker den handla om noen fly eller no sånt. Tviler dog på at interessen for å selge dem er der, har digitale kopier dog, men det er mye film av gammal familie.
Er ikke interessert i digitale kopier eller filmer av gammel familie uansett men tegnefilmer ja, så lenge de ikke er i standard 8mm, de kan jeg ikke spille av...