Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 977
Hei
Er det noen som vet om det er mulig å fjerne en post fra et forum? posten er ikke min og jeg har ikke noe passord eller noe til den som har laget den.
Er det i det hele tatt mulig å gjøre noe sånt?
Mvh Zer0
Ditt beste alternativ er nok å ta kontakt med moderatorene på det aktuelle forumet og spørre dem. Hvis det som er skrevet er noe som går ut over deg som person og er krenkende vil de kanskje være vennlige og fjerne den...
zero14's Avatar
Trådstarter
Å spørre admins er nok desverre ingen mulighet! Men takker for svar!
Noen andre som vet noe?
Skaff brukernavn og passord. Du bør være litt mer spesifikk. Hvis det er et drittforum for eksempel kan du lure det til å tro at du er admin, så er det bare å fjerne i vei.
DETALJER!
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Om du mener nFF - njet, om du mener på Arnt-Reidar sitt terrengsykkelforum for folk fra nord for Karasjok, trolig.
zero14's Avatar
Trådstarter
Jeg tenker på dette forumet: http://tvwatercooler.proboards.com
Hvis man søker på "proboards" exploit på guugle får man et par treff. Ser ut til at det ikke er umulig.

reklame: Har du lest førsteposten hans?