Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 4298
Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å prøve noen narkotikiske stoff, og dere kan selvfølgelig ikke anbefale noe for meg, men...


... hva er det "tryggeste" jeg kan putte i meg dersom jeg vil ha en euforisk og oppkvikkende rus..? amfetamin? ecstasy? mushrooms? noe annet?
Jeg vet ikke mye om narkotika, men jeg tror neppe ecstasy er et av de "tryggeste" tingene å få i seg... man vet aldri hvor rent det er..

shoot me if I'm wrong
Sist endret av Digital Hybrid; 16. desember 2002 kl. 20:39.
Skulle jeg tatt stoff 1 gang i hele mitt liv, aldri mer ville jeg testet LSD. Intressant, spennende og skremmende

Shrooms er vel "tryggt" til en viss prosent da man vet hvilke stoffer man får i seg. Nakkdelen er at man ikke vet eksakt hvor mye man får i seg..

ren ecstasy, mdma er rett så rent.. men desverre blander de ut med masse drit..

En annen sak, hva mener du med tryggt? Helse messig eller mentalt?

Konklusjon: Ingenting er "tryggt" når det kan gå galt.
skikkelig høypotent cannabis-sativa

garantert ikke noen dødelige birvirkninger, og forholdsvis billig og lett å få fatt i.
amanitas muscaria, rød fluesopp med andre ord, gir visstnok en veldig oppkvikkende rus, men ofte litt psykedelisk, og mange opplever kvalme(ikke testa selv enda, men gleder meg til høsten ).

amfetamin og x er vel ikke akkurat de tryggeste stoffene, spess på x markedet er det jo, som Digital Hybrid sier, mye blandings og rot.
Nei, ta og røyk noe skikkelig potent pot du. Pleier å være ganske oppkvikkende, og kan også oppleves noe euforisk.
For guds skyld! Kværn ei neve gråstein, rør ut med rømmegrøt, tømm et egg og fyll det opp med steingrøten og kast det på vinduet til nabolagets mest gretne gubbe! Garanterer deg et kick du sent vil glemme! En annen ting du kan prøve er å rive et ark ut av bibelen, let så i krydderhylla etter laurbærblad og sort pepper. Mal opp laurbærbladene og smør dem inn med plastelina for så å strø sort pepper over det hele. Kan love deg en blanding av seigeste sorten! - Make dope not war mææn!
Virkestoffet i Rød Fluesopp har jeg hørt er skikkelig skadelig for nyrene. Men aye, skal prøve å røyke litt fluesopp i pipe til høsten

Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har tenkt litt over saken, og har funnet ut at DERSOM jeg skulle ha prøvd noen slags for for narkotiske stoff (noe jeg selvfølgelig ikke har tenkt å gjøre) så ville jeg ha eksperimentert litt med Salvia Divinorum. Noen som vet om det er ulovlig i Norge? Er det problemfritt å handle fra www.sjamaan.com ?
salvie er lovlig, er i peppermyntefamilien (noen på forumet som sa det hvertfall).

Phun: ikke bare for nyrene. Sentralnervesystemet også, bi-effekter er f.eks svimmel og "vugger" selv om du ikke har tatt noe på lang tid.
Arg, sopp i pipe kan ikke være godt
Opprinnelig postet av kriss

Phun: ikke bare for nyrene. Sentralnervesystemet også, bi-effekter er f.eks svimmel og "vugger" selv om du ikke har tatt noe på lang tid.
Arg, sopp i pipe kan ikke være godt
Vis hele sitatet...
Hehe, en giftig morapuler med andre ord?
Men jeg leste tripreportsa på erowid, og der hadde flere folk røyket tørket amanitas. Tror jeg kanskje skipper fluesoppen
Salvia Diviornum er lovlig, men tollerne stopper faen meg alt som ser mistenkelig ut. Men jeg vill ha prøvd LSD.
Rød fluesopp går utover nyrene, så det er ikkeno jeg vil anbefale på noen måte. Hvis du mener bare en sånn engangs-rus så er jeg litt på jakt etter svar på det jeg og. Sånn rus som man kan kjøre på en gang iblant som man ikke blir avhengig eller dø av?
ja ZpiFF er egentlig det jeg er ute etter...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Knips er jo et fint alternativ da, hvis du får kjøpt noe hvor du kan være ganske sikker på at du ikke bare får fluor, koffein eller noe slikt piss.

Eller syre... Eller kola... Så lenge du takler forbruket burde alt gå ganske greit [så lenge du ikke OD'er], foruten en del heavy shit som heroin og slikt noe (ethanol måtte jeg gi opp også, skumle greier).


Noe som er en engangsrus (for meg ihvertfall) må bare være fluesopp. Ganske syke illusjoner... F.eks. fisk i vanndammer og trær som rører på seg. Altfor kraftig nedtur.
Skulle jeg bare ta dop en gang måtte det ha blitt sopp eller E.
Trivligere enn de to får du det ikke...
Sopp herper hjernen din, blir grøt + at du kan få flashbacks mange år etter at du har prøvd det.

Prøv å sniff startgass,jeg kan love deg en Wild kvalmende rus :P
Better than thou.
Har man aldri vært rusa på noe annet enn alkohol tviler jeg på at det er smart å hoppe rett på cola, e eller sopp..
Hasj eller sopp... Garantert slagere, begge to
Carlo : Blir litt drøyt å sammenligne sopp med cola og e da. Hoppe rett på sopp går helt fint..
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeg vil ikke anbefale å prøve E. Sjangsen for å bli forelsket er stor!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
noe skikkelig merkevare-rev er mitt tips, kansje super skunk eller white widow eller litt olje, men du må kansje pese litt for å få tak i slik rev hvis du ikke tar en tur til christiania. ellers så slenger jeg meg på lsd og sopp entusiastene, men som min kjære bror pleier å si: det er som regel en pris for underholdninga
Schizoma: LSD er dessuten enklere og smugle.. luktfritt, lite og flatt.. går fint an og sende som et brev =) Holder med deg om E.. man blir lett forelska..

w00p: går fint og teste koks rett etter alkohol også.. er ikke alle som kjenner effekt første gangen, dessuten er det ingen "vill" rus.

Apraksin: holder med deg.. god hjemmedyrket canna er saken =)
hmm, jeg kan svært lite om narkotika, kun det jeg har lest på erowid. Skulle jeg har prøvd et narkotikum EN eneste gang i mitt liv, ville jeg tatt DMT. Rapportene er helt sinnsyke, både på den positive og negative siden. Relativt kort, grei rus, selv om ingen vet skikkelig hva det gjør med hjernen i ettertid.
Damn, nå fikk jeg en sinnsyk ide, når jeg blir skikkelig old, like _rett_ før jeg dør, skal jeg ta en skikkelig od på det sterkeste stoffet jeg kan få tak i. weeee, eller ikke.?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
TheGEEK: slik som denne storyen? Syns den er ganske genial. http://textfiles.planetmirror.com/uploads/druggo.txt

Anyways, om det var et stoff der ute som jeg skulle prøve (merk, kan ikke si at jeg har prøvd så mye rart... enda ), så tror jeg kanskje det ville vært en heavy dose LSD eller LSA.
Better than thou.
Opprinnelig postet av w00p
Hasj eller sopp... Garantert slagere, begge to
Carlo : Blir litt drøyt å sammenligne sopp med cola og e da. Hoppe rett på sopp går helt fint..
Vis hele sitatet...
Mh, jo, men sopp har, såvidt meg bekjent, en psykedelisk effekt som gjør at man kan flippe helt ut om man ikke er vandt med noen annen rus enn alkohol..? Har ikke prøvd det sjæl så jeg kan ikke si annet enn hva jeg har hørt.

Forøvrig ville jeg prøvd LSD hvis jeg skulle prøvd noe kun en gang. Virker fett.
Ser ikke ut som om Salvia Divinorum er lovlig i Norge nei;

Salvia Divinorum
No Salvia Divinorum to Norway and Australia.

Kilde: http://www.desjamaan.nl/en/9941_Legal_Embargo.html#9941
[offtopic]
En ting jeg ikke har skjønt! åssen tar man LSD?
har skjønt at det er no papir med størrelse som et frimerke, men skal man liksom sutte på det?
[/offtopic]
tror du legger det på tungen
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Salvia Divinorum er klassifisert som legemiddel i norge!

Jeg tror det også finnes LSD som øyedråper og!
Opprinnelig postet av Schizoma
Salvia Divinorum er klassifisert som legemiddel i norge!

Jeg tror det også finnes LSD som øyedråper og!
Vis hele sitatet...
Så, Salvia er ulovlig da? Eller?

Hvis det er ulovlig.. Hva skjer om noen bestiller noen gram og det blir stoppa i tollen?

(Ikke det at jeg har tenkt å bestille. Spør kun for informasjonens skyld )
Carlo : sant at man får halliser og slikt, så man kan på en måte si at det er en mild syre(lsd, altså). Men med syre tror man alt man ser, og skjønner ikke at det bare er hallusinasjoner. Så det kan man flippe ganske bra ut på. Men sopp er egentlig helt annerledes. Første gang jeg spiste sopp hadde jeg bare prøvd alkohol og hasj, liksom. Og jeg klarte meg helt fint, i likhet med alle andre jeg vet om som har prøvd det. Vet også om flere som ikke har prøvd noe illegalt før de prøvde sopp, og det har også gått helt fint. For, det som er saken med sopp er at - greit nok, man kan se masse morsomme ting - men, man skjønner at det bare er halliser, liksom. En vanlig opplevelse første gang man prøver sopp er å se at veggene "puster". Altså de buler inn og ut. Hadde det skjedd på syre hadde man trodd det var slik, og ikke skjønt møkka. Men på sopp så er det mer "HahHAhaHAHAHAæhahæaHÆWEHÆEAhæaehe, fyfaen det der er bare heeeeeelt jæææævli smekt! Haha, fyfaen for en hallis! Dritfett!" Hvis du skjønner hva jeg mener da, man er liksom "klar" hele tiden. Og det værste jeg har hørt om sopp er en kompis av meg som bæda. Han satt i et par-tre timer helt stille, og orka bare ikke røra på seg. Etterpå var han helt fin. Ikke noe skikkelig jævli greier liksom. Man får liksom ikke langvarige "skader" av sopp. Blir som en råååå fyrings inkl. litt halliser. For man går bare rundt og har lættis hele tiden.
Sopplættis er noe av det beste som finnes..
Slås bare såvidt av poppers i E rus.. Det er drøyt det!
Syre tas stort sett på en liten papirbit ja, mindre enn et frimerke. Putter den i munnen, gjerne på tunga og har den der litt, svelger og vips..!
Carlo: Som w00p sier så er sopp tryggere enn LSD, da LSD er kunstig og sopp er organisk og har blitt brukt av indianer-stammer i sør-amerika for maange generasjoner. Faren min kjenner/kjente en kar som ble sinnsyk etter en LSD-tripp. Er jo selvfølgelig ikke vanskelig å få en 'bad-trip' på soppen så lenge dosen er høy nok, men så lenge man er klar over hva som skjer med deg, så greier man nok å kontrollere trippen.
Sist endret av Phun Q; 18. januar 2003 kl. 11:58.
Opprinnelig postet av TheGEEK
Skulle jeg har prøvd et narkotikum EN eneste gang i mitt liv, ville jeg tatt DMT.
Vis hele sitatet...
Du har allerede prøvd DMT, og du vil komme til å gjøre det minst en gang til... DMT er det stoffet hjernen skiller ut både når du blir født, og når du dør. Og det er nok litt for heftig å "teste" en gang... Om du ikke har GOD erfaring med psykedelika annbefaler jeg det ikke. Har ikke testa det selv, men har noen venner som ikke annbefaler det, og de er erfarne-..-
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dweep: LSD får man som papir, dråpeflaske eller microdotter.
Størrelsen på syrebitene som er av papir er ca 0,6cm*0,6cm..
Her er bilde av sheets med syrebiter:

http://www.key-z.com/special.html



"Those who danced were
thought to be quite insane by those who could not hear the music"
Muscimol's Avatar
Trådstarter
59 0
Dommen er falt. Amfetamin.

Noen tips? Vanlige feil som kan bli unngått?
ikke ta formye?
Opprinnelig postet av fizzz
Dommen er falt. Amfetamin.

Noen tips? Vanlige feil som kan bli unngått?
Vis hele sitatet...
Vet ikke mye, men jeg vet at jeg ville lest nøye gjennom Erowids amfetamin sider før jeg gjorde noe... Bestefaren min var forresten amfetamin hue... Synd han er dau, ellers kunne jeg spurt'n...
kokain skal visst være det "tryggeste" ecstasy bør man aldri prøve og amfetamin er lett å bli avhengig av ifølge noen kompiser
Får du tak i K (dyrt og vanskelig å få tak i) så kan du ha det litt gøy en liten stund. Ødelegger litt luktesans og slikt i lengden.

Eller bare drit i den rusen og gjør som normale folk. Drikk ei øl eller 12
Amfetamin er noe drit da.
Det eneste det gjør er at du blir gira, overvåken, slanker deg og har det helt jævlig dagen etterpå og må spise yoghurt til frokost pga at magesekken har krympa.
sier bare en ting: hoffmann!!!!! =) (acid)
tips hvis du skal ta amf (forøvrig ganske enig med L0rdMeL) sørg for å ha noe rohypnol eller somadril for hånden (eller noe i den duren). greit å få sove etterhvert =P
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Ikke noe piller for å få sove! det er faen meg ikke bra! Røyk en HEFTIG bom så sovner du greit! Kanskje du får det litt gøy og :P
Muscimol's Avatar
Trådstarter
59 0
L0rdMeL og Gnome: Dersom amf ikker er en bra start, hva er bedre?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hasj eller Marajuana er vel den beste starten du kan få da...
Syre er beste start... ALLTID.. til frokost og kvelds! Da får man mange nye perspektiver.

Those who danced were deemed insane by those who could not hear the music
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Piggeple må vel være den beste starten! heftig!
tror du bør holde deg til hasj. eneste ulempen er at du sannsynligvis ikke får noe spesiell rus av det før 3-4 gangen. men å hoppe rett på syre, sopp, amf, kola o.l. tror jeg ikke er spes. lurt. ihvertfall IKKE syre. d kan nok bli i heftigste laget.
For å si det på den beste måten. All dop er negativ. Det er jo åpenlyst, enhver person med litt omløp oppi hodet vet at det ikke bra. (Og ikke kom til meg å si at hasj ikke er farlig).
Men hasj har den fordelen at det faktisk er en mild rus og skader lite&ingenting ved et par gangers bruk Røyk hasj et par ganger og ikke mer. Ikke prøv noe annet dop heller da. Det er hvertfall bare tøv.