Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3155
Noen som har tanker eller erfaringer innen dette temaet? Er det noe å 'satse' på eller prøve ut for unge studenter med pengetrøbbel?

Hvilke menn er det som finner seg til rette innen et slikt felt? Rike, gamle menn? Menn med unger og vanskelig kone som har lyst på en stram ung kropp?

Mvh nysgjerrig!
Live Happy
Lovearth's Avatar
1 0
Syntes hele konseptet er håpløst. Det fungerer nok for enkelte hvis begge parter er klar over hva som foregår, men hvis du går inn i et forhold pga. pengetrøbbel syntes jeg du bør finne andre mer fornuftige måter å håndtere dette på.
Selv har jeg ikke erfaring innen sugerdaddy/baby-drit, men har møtt på jevnaldrende som var der for penga og ikke meg. Det suger.
Kommer sikkert litt an på om du er ute etter gaver eller faktisk rene pengegaver.

Tipper velstående menn, gjerne "pendlere" som reiser mye, som sikkert har behov og hull de må fylle. Også som du sier, menn med unger som er lei av kona og seig lapskaus hver dag.

Kanskje ikke altfor relevant da du spør om sugardaddy/sugarbaby, men en tråd jeg fulgte litt ifjor på kvinneguiden, Spør en prostituert
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det virker fullstendig patetisk. Har mer respekt for prostituerte og strippere. "Stram ung kropp", Er dette en annonse eller?
Hvis begge parter er med på det, så hvorfor ikke? Lett-tjente penger. Hvis du liker det, er det ingen som skal stå i veien.
Bare en form for og et annet ord for prostitusjon. Naivt å tro du skal få (penge)gaver uten at de vil ha noe tilbake.
Hvorfor er mange så negative? Sålenge det er noe du takler psykisk og har lyst til - hvorfor ikke?

Hvilke menn som "finner seg til rette i et slikt felt" vil jeg tro er majoriteten av de som har mulighet og som ellers befinner seg i et langvarig forhold. Regner med hvordan du er som person - og ikke minst ser ut - avhenger av hvilke menn du får.

//respect the hustle!
Sist endret av mr_rager; 12. mars 2019 kl. 20:22.
Hvis man vil prøve prostitusjon, så må man gjerne gjøre det, men da trenger man ikke late som om det er noe helt annet enn nettopp det, bare fordi man kaller det noe annet.
Sitat av LillePerle Vis innlegg
Er det noe å 'satse' på eller prøve ut for unge studenter med pengetrøbbel?
Vis hele sitatet...
Kall meg snerpete, men her må jeg gå for et "nei". Jeg tror det er stor sjanse for at det går ut over selvrespekten din på sikt, og det finnes nok inntektskilder som både er mer personlig utviklende og pynter mer opp på CVen.

Sitat av mrnobody Vis innlegg
Hvilke menn som "finner seg til rette i et slikt felt" vil jeg tro er majoriteten av de som har mulighet og som ellers befinner seg i et langvarig forhold.
Vis hele sitatet...
Kall meg naiv, men det tror jeg ikke på.
Sist endret av *pi; 12. mars 2019 kl. 21:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Etter og ha sett på noen dokumentarer om dette så er ikke det bare prostitusjon det er i noen saker full kontroll over sitt liv.
Det var ei som fikk fet leilighet og fet Mercedes som ble lånt vekk.

Vil du selge din egen kropp så er det bare og gjøre det men det er ikke a4 . Og du burde være sterk psykisk
Skal du selge høne, så husk du må betale skatt av penga. Mens du får ditt, skal staten ha sitt. Kjipt om futen kommer med straffeskatt.