Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3266
Kjæresten min bruker 2x4 mg subtex (kjøpt på gata)og 30 mg sobril (resept av lege) daglig. Er det stor fare for overdose når han bruker disse dosene i Kombinasjon. Er det ikke uansvarlig av legen hans som vet at han bruker subutex daglig å skrive ut sobril til han? Er så lei av å være redd for han :-(
Subutex har han først begynt med etter jul. Før det brukte han heroin siden sommeren 2016.
En blanding mellom opiater og benzo i høye doser kan være farlig, det som skjer er at kroppen kan glemme å puste. Men med den dosen du skriver, og med tanke på at kjæresten din er vant med opiater og sobril, vil det ikke være fare for overdose så lenge han ikke tar mer enn det du skriver.

Du skriver ikke hva kjæresten din tar sobrilen for, angst? søvnproblemer? trenger han den egentlig? Det er ikke unormalt at leger skriver ut resept på forskjellige benzo til subutexbrukere hvis de spør om det. Hvis ikke legen vil skrive det ut er det ikke vanskelig å bytte lege helt til du finner en som skriver resept på det du vil ha.

Må påpeke at sobril er en av de mindre sterke angstdempende pillene du får fra legen.
Dette er ingen stor dose, og ingenting å bekymre seg over dersom han holder seg til bruken.
Flere jeg kjenner får 16mg Subutex og 4mg Xanor eller Rivotril av LAR.
han har tydeligvis litt toleranse mot disse medisinene. Hadde jeg tatt 8mg sub nå uten toleranse hadd jeg ligget på badet å spydd. Ikke vær redd hvis han holder seg til disse dosene