Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3377
Hei, jeg lurer på om om det ligger noe på nett om hvor de forskjellige legekontorene sender sine rusprøver (evt.Andre vanlige prøver)? Skal begynne på prøver og vet at lyrica ikke inngår i standarreportoaret, men har lest at de er begynnt med det ved st.Olafs Hospitalet i Trondheim..
På mitt lokale legesenter kommer det en ansatt fra St. Olavs to ganger daglig å henter blod/urinprøver for analyse. Hvis du vil se hva legen din tester deg for så kan du be han skrive ut/sende deg skjemaet.
Trådstarter
3 0
Er ikke legen som mottar prøvene desverre, så jeg får ikke innsyn i hva jeg blir sjekka for..
Hvem er det som mottar prøvene da? du har jo rett til å vite de tester for.
prøvene blir sendt videre til farmakolog ved st.olavs.
tipper det er på trikkestallen du tar prøvene ?
de tester deg for alt så du vet det, til og med kreatin nivået.
Trådstarter
3 0
men jeg bor i Nordland da, men er usikker på om de sender til Trondheim eller Tromsø... vet at dem sjekker for lyrica i Trondheim, men de har ikke utstyr for det i Tromsø... Å siden jeg bor ca mitt mellom lurer jeg på om det er noen som hvet dette med sikkerhet.. er barnevernet som krever prøvene.. derfor får jeg ikke innsyn.