Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2775
Hei.

Har seg for tiden sånn at jeg må avlegge urinprøver som sendes inn til st.olavs hospital i Trondheim. Har hørt snakk om at de også kan finne ut om du har drukket alkohol på disse, så tar ingen sjangser der.

Det hadde vært meget godt med en pils eller 6 i finværet. Noen som har erfaringer med slike prøver å vet hvordan det funker ?

Mvh Trheimstone
Alkohol er sporbart i urin inntil 4-5 dager etter inntak.
Ja, det står så på infoen jeg har funnet også. Men har hørt prat om at de kan spore at du har drukket på kreatin nivået i urinen. noen som vet noe om dette ?
Hvis du sender inn urin dit uten å møte opp, ville kanskje det letteste være å få en kompis til å pisse for deg? Får håpe dem ikke har en profil av urinen din og sammenligner reststoffene mellom hver prøve da Det kan det faktisk hende at dem gjør, jeg vet ikke!