Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 850
Jeg har plagdes litt når jeg tar wndows 10 offline, f.eks på en bærbar pc.
Først blir det tull når den skal sende feilmelding. Deretter skal windows defender oppdateres, og sender meldinger hele tiden.
Har dere noen tips til de som vil ta windows 10 offline?
Meldinger om at windows defender bør oppdateres og at maskinen vil sende feilmeldinger er ikke akkurat det samme som at maskinen "bryter sammen"?

Du kan skru av notifications for alle eller noen apps ved å følge denne guiden: How to manage notifications in Windows 10
Trådstarter
Turbolego, takker for svar. Det er spesielt to notifications jeg har problemer med, windows error notification og windows defender update. En annen maskin jeg hadde brøt faktisk sammen etter at brannmuren min sperret windows error notification. Den rebooted og jeg fikk disk error. De burde hatt en knapp som man bare kunne trykke offline mode, så stilte alt seg selv inn slik som det burde. Microsoft er faktisk advart av eu fordi systemet samler inn informasjon om brukeren og sender den til selskapet. Dette skjer uten at du vet det.