Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1075
Lord of the Rings | The Middle-Earth Saga

Et prosjekt jeg startet for godt over ett år siden, er nå endelig fullført. Etter å ha laget mang en tributes og trailere oppigjennom årene, derav Breaking Bad og Harry Potter, er det alltid Ringenes Herre som vil ha min plass som beste film- eller tv-serie.

Målet med denne tributen er å ta deg gjennom alle de tre filmene inkludert Hobbiten, med slik en spenning og nostalgi at hvert minutt holder deg fengslet og vekker de mangfoldige gode minner igjen til liv. Etter sporadisk klipping i over ett år, føler jeg at det målet er nådd. Se selv!

Klikk her for å se videoen!

NB! Videoen inneholder mangfoldige soundtracks og lydeffekter som har blitt brukt timesvis på å ha blitt satt sammen. Ha god lyd, og se i HD!
Bare jeg som ikke får sett den?
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Bare jeg som ikke får sett den?
Vis hele sitatet...
Videofilen er så stor at YouTube ser ut til å ha brukt god tid på å kjøre gjennom den.
Nå ligger den endelig ute!

1080p er enda ikke klar, men forhåpentligvis veldig snart. Tar litt tid.

Sitat av Anjohan Vis innlegg
Videofilen er så stor at YouTube ser ut til å ha brukt god tid på å kjøre gjennom den.
Nå ligger den endelig ute!

1080p er enda ikke klar, men forhåpentligvis veldig snart. Tar litt tid.
Vis hele sitatet...
jeg vet ikke hv
Sist endret av Anjohan; 20. desember 2013 kl. 02:53.