Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1656
Hei, sa akkurat " The Hunger Games" og synes at filmen var elendig (den ble for "disney". Men, jeg liker selve historien/konseptet bak filmen og jeg lurer da på om noen av dere vet om like filmer som denne.



- Magnus
http://www.imdb.com/title/tt0266308/


))))

Ninjaed.
Sist endret av Trollogi; 6. april 2012 kl. 18:52.
Ikke før å stjele tråden, men husker jeg så en bra film som hadde helt samme handling.

Det var dødsdømte fanger som skulle drepe hverandre, mens det var en millionær som styrte alt som skjedde. Den som vant skulle få en stor pengepremie og bli fri.
Han millionæren hadde en hjelper som ikke var så smart før å si det sånn.

Noen som aner hva denne filmen heter ?

- Snusklompen
The Tournament? Death Race 1/2? Arena? Gamer?
Sitat av Snusklompen Vis innlegg
Ikke før å stjele tråden, men husker jeg så en bra film som hadde helt samme handling.

Det var dødsdømte fanger som skulle drepe hverandre, mens det var en millionær som styrte alt som skjedde. Den som vant skulle få en stor pengepremie og bli fri.
Han millionæren hadde en hjelper som ikke var så smart før å si det sånn.

Noen som aner hva denne filmen heter ?

- Snusklompen
Vis hele sitatet...
Eh, usikker men lurer på om dette kan være filmen Gamer.
Sitat av Snusklompen Vis innlegg
Ikke før å stjele tråden, men husker jeg så en bra film som hadde helt samme handling.

Det var dødsdømte fanger som skulle drepe hverandre, mens det var en millionær som styrte alt som skjedde. Den som vant skulle få en stor pengepremie og bli fri.
Han millionæren hadde en hjelper som ikke var så smart før å si det sånn.

Noen som aner hva denne filmen heter ?

- Snusklompen
Vis hele sitatet...
The Condemned.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
The Condemned med Steve Austin i hovedrollen
Sitat av Unsub Vis innlegg
The Condemned.
Vis hele sitatet...
Tusen takk, var den jeg lete etter.
Lord of the flies!

En gjeng gutter på en øy. Alt går galt. Fantastisk film!
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Kom til å tenke på denne når jeg så Halalgeir sitt innlegg.

Wilderness Håper den faller i smak
Sist endret av Sexarz; 6. april 2012 kl. 19:35.
Wilderness var veldig bra.
Alle anmeldelsene jeg har lest av hunger games har battle royal blitt trukket frem. Har ikke sett hunger games enda, men hvis den er i nærheten av battle royal, så kjør på
Sitat av Snusklompen Vis innlegg
Ikke før å stjele tråden, men husker jeg så en bra film som hadde helt samme handling.

Det var dødsdømte fanger som skulle drepe hverandre, mens det var en millionær som styrte alt som skjedde. Den som vant skulle få en stor pengepremie og bli fri.
Han millionæren hadde en hjelper som ikke var så smart før å si det sånn.

Noen som aner hva denne filmen heter ?

- Snusklompen
Vis hele sitatet...
Du snakker om filmen "Gamer" antar jeg, utrolig fet film!

EDIT: Leste visst veldig slurvete, haha. men den filmen er også fanger som blir styrt, og vinnern skal egentlig bli sluppet fri.
Sist endret av iSkurk; 6. april 2012 kl. 19:51.
Sitat av Snusklompen Vis innlegg
Ikke før å stjele tråden, men husker jeg så en bra film som hadde helt samme handling.

Det var dødsdømte fanger som skulle drepe hverandre, mens det var en millionær som styrte alt som skjedde. Den som vant skulle få en stor pengepremie og bli fri.
Han millionæren hadde en hjelper som ikke var så smart før å si det sånn.

Noen som aner hva denne filmen heter ?

- Snusklompen
Vis hele sitatet...


Det er filmen Arena

http://www.imdb.com/title/tt1117581/
Sist endret av mroj; 6. april 2012 kl. 20:27. Grunn: Edit: url :)
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Lord of the flies!

En gjeng gutter på en øy. Alt går galt. Fantastisk film!
Vis hele sitatet...
Har ikke sett filmen, men vil gjette meg til at som vanlig så er boken mye bedre. Vil ihvertfall anbefale bokversjonen av filmen, Fluenes Herre og boken til en annen film nevnt tidligere; Battle Royale. Den sistnevnte tittelen har jeg både sett og lest, og jeg kan love deg at boken er flerfoldige hakk bedre en filmen.
Uansett, det finnes en sequel til filmen, kalt Battle Royale 2
Battle Royale er det åpenbare valget. Nesten identisk plott som Hunger Games, men mye mindre "Disney" som du kaller det. Quentin Tarantino sin favorittfilm!
NO EXIT er også en sånn arena, last one standing film. Den er gammel, men jeg likte den da jeg så den for mange år siden.