Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 585
[CENTER]The Leet World | Smooth Few Films[/CENTER]

Sikkert en del av dere som har sett denne serien før, en er sikkert noen som heller ikke har hørt om den.

http://share.ouvtk.ru/media/images/SmoothFewFilms-TheLeetWorldSeason2Ep13ArmyOfOnePart1795.jpg

Det er en machinima som handler om et lagt med Counter-Terrorister og et lag med Terrorister som bor under samme hus. Under oppholdet her så må de være med på forskjellige konkurranser og de får oppgaver samt plikter som de må løse sammen. Kan minne om Big Brother.

Serien kan du finner på hjemmesiden deres: The Leet World (Hvor man kan laste ned episodene)

En av de beste machinima serien jeg har sett på lenge

Ellers lurte jeg på om det var noen her ute som visste om flere lignende serier som er verdt å få med seg?

PS: Jeg søkte for å se om det var skrevet en tråd om dette tidligere, men fant ingen.