Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1768
Grunnen til at jeg skriver "nytt" er fordi det egentlig ikke er så
forskjellig fra det forige. Jeg måtte bare lage det på nytt for å få
inn banners og mye annet.

Så det jeg lurer på da er hva ser dårlig ut, hva ser bra ut?
Hva bør jeg gjøre for å forbedre?

Når jeg ser på det som det er så føles det som noe mangler..
Vet ikke hva, og håper kanskje noen av dere klarer å finne ut hva!

Håper dere kommer med flott tilbakemelding. Både negativt positivt.
Men la meg få slippe å få den fine standardkommentaren ang rånere.

Trykk her for å se!
very impotent freak
Delusional's Avatar
Nice and clean, litt tynnere "borders rundt de greiene kunne blitt bra. Fargene er litt oppbrukt, men siden er grei nok den.
Enig med Delusional, litt endring på fargene, litt tynnere borders og kanskje en litt mindre fremtredende logo på toppen så kan dette bli en svært bra side. Ellers ser den ganske bra og oversiktlig ut..
Likte den bilen jeg ;P tegnet den selv?
Delusional og Multiflex:
Har prøvd med mindre borders, men det ser bare ikke bra ut.. Fargene liker jeg godt. Hva gjør de mer oppbrukt enn andre? lurer bare litt..

Scarab:
Bilen er fixet i photoshop av en kompis. Nice ja?
Synes siden ser kjempe bra ut!!!

Skjønner ikke helt Delusional sine utsagn om at fargene er oppbrukt, og at bilen er clip-art. Synes siden er elegant og proff, ikke altfor mye "humbug".
Camv: Takk skal du ha! Hyggelig å høre. Målet mitt er funksjonalitet og oversiktelighet. Så håper å få det til..
hvis du absolutt ikke vil ha tynnere kanter, må du ha større og tjukkere skrift. førtifemgradershjørner og tjukk kant er også ganske mislykket...
Jeg synes det var flott som det var. Eneste jeg har noe å si noe på er at jeg synes du skal dra den menu og velkommen til råners.com samt annonser litt lenger ned, slik at det blir litt avstand, samt lage litt støtte avstand mellom dem og selve menyvalgene.

Keep it up!
Sist endret av intenzo; 9. oktober 2003 kl. 22:58.
clip art og clip art,
hvis noen har lyst, så kan de finne et større bilde her:
clipart?

Snakkes i baren.

r! -3vm-
jeg syns ikke bilen ser ut som et clip-art bilde, hvis jeg skulle gjette, er det sikkert en vanlig bil, med et cutout filter på eller noe.

Siden er behagelig å se på og oversiktlig. Men jeg er enig i det frittjaaff sier, førtifemgradershjørner er veldig brukt, og ikke særlig stilig lenger..

Ellers fin side, og jeg faller for fargevalget ditt
http://www.freakforum.nu/forum/images/icons/icon14.gif fargene.
http://www.freakforum.nu/forum/images/icons/icon14.gif ryddig.
http://www.freakforum.nu/forum/images/icons/icon14.gif størrelsen på sida. (w & h)

http://www.freakforum.nu/forum/images/icons/icon13.gif reklamen på sida.
aidoN:
Det er ikke no filter på den der nei, den har jeg tegnet i illustrator, men jeg skjønner hva du mener, men med et slikt filter ville en aldri kunne fått så glatte kanter.

R!
Likte bilen =)
Her er referansebildet(bildet jeg så etter), hvis noen vil se det.

R!
Sist endret av regla; 10. oktober 2003 kl. 12:29.
Trådstarter
DrMatrix: Enig i det med reklame, men det må desverre til. Vi har ingen mulighet til å holde siden oppe uten den med alle endringene vi gjør nå..
Du er min venn
niigu's Avatar
Veldig pen side!
..noen bemerkelser (positive og negativt småpell!) -

- Fargene er ikke oppbrukt, særlig ikke til en side som dette. Blå passer meget bra til "styling" syns jeg.

- Vet ikke men.. "RAANING.COM"-banneret ble jeg litt svimmel av.. Prøv å ha det litt mer clean.

- Borders kunne gjerne vært en px mindre. (enkelte steder)..
- Er reklamen nødvendig eller..? Men skjønner om du må ha den der!
- Pent layout og fet vektor-bil

Jepp..
Trådstarter
niiGu:
Delvis enig ang logoen! Tok meg en ekstra titt nå og jeg må se om jeg finner på noe annet kult å gjøre med skriften.

Ang borders så får dere meg til å endre mening her nå, kanskje det virkelig hadde gjort seg med en litt tynnere ramme..får ta en titt på det.

Reklame har ikke tidligere vært noe jeg har villet ha på siden.. Men pga alt det nye som blir planlagt og satt opp nå så blir det desverre en nødvendighet. Alt koster penger desverre..

Takk for tilbakemeldingen!
Hvis noen har mer å si så kom gjerne med det!
Trenger noen tips på hva jeg kan gjøre med skrifta på toppen..dvs "RAANERS.COM" som står øverst.
Sist endret av Mr-ISO; 10. oktober 2003 kl. 16:13.
Kul side.. likte bilen.. og det meste, men ville gjordt logoen litt mer tydelig...
Hvis du skjønner hva eg mener
Trådstarter
Har prøvd å gjort logoen mer tydelig før, men da blir den bare kjedelig
Ingen som har noen forslag til hva jeg skal gjøre utav en skrift som det der?
Hvilket program bruker du for å lage sia med? Tøft å se medrånere!
siden var jo knall bra syns eg, likte fargene, og "borders" var fine dem, bare uten den 45 graders hjørnet da, likte ikke det, virket så.. så.. gamelt ?
men veldig bra side mener eg jafal
Trådstarter
okzygen
Bruker bare vanlig notepad.. Og medrånere skal det bli nok av
når siden blir ferdig!

Elanzer
Kanskje ikke 45 graders vinklene gjorde susen, men er så kjedlig
med bare helt skarpe kanter..

Hyggelig at dere likte den..