Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 8389
Ministry of Love
sptz's Avatar
Men burde det ikke være mulig og finne ut av hvor han var tilkoblet når denne samtalen fant sted? hadde i værtfall jeg prøvd vis jeg jobbet i økokrim.. da kunne man jo lett finne ut av om han snakket sant eller ikke.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hadde det vært meg så hadde jeg vært ganske fornøyd, har alltid hatt lyst å bli taua inn av politiet for at jeg har hacka meg inn på CIAs hoved server eller noe. Men, jeg ahr jevlig lyst å sette opp et kamera hjemme, få en kammerat av meg til å gå på en sån kanal på IRC og snakke masse om hacking ( kjenner en som er uber i sånt) Så hadde de spora min adresse opp, og arestert meg, etterpå hadde jeg vist filmen og saksøkt ræva av dem, nok til å bestikke dommeren til å fri kjenne kammeraten min au
God idé Tangaalf!
Skryt, skryt skryt!
Han får seg sikkert phet jobb thoe!
EagleEye: Why? fordi han er kriminell? Det er ikke sånn at narkotikamisbrukere automatisk får jobb i nakotikapolitiet.

Scha
Hehe, nej det er sant.
Men alle sånner som gjør noe sånt har så jævli lett for å få seg arbeid hos firma og sånt.
Firma er ute etter folk som er litt på kanten. Nå som jobbmarkete er så mettet!
ja.. det der med pirat kopiering har vi plenti av her i norge hehe (vi er kåret til det landet i verden som lager mest pirat kopier).
så politiet pleier alltid å ha noe på de folkene som de går etter. (de, de går etter pleier å ha litt peiling på data). jeg kan kanskje ikke noe serlig om hacking! men jeg har nok en del progz opp i noen par 10tusener (inkludert spill da). tipper de fleste av dere som leser dette har det. det er jo rett å slett vanelig!

[ps. til økokrim og krypos. dette her er bare skryting! jeg eier faktisk ikke en eneste piratkopi. jeg er HELT lovlydig!]
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av BlitZKnight
ja.. det der med pirat kopiering har vi plenti av her i norge hehe (vi er kåret til det landet i verden som lager mest pirat kopier).
så politiet pleier alltid å ha noe på de folkene som de går etter. (de, de går etter pleier å ha litt peiling på data). jeg kan kanskje ikke noe serlig om hacking! men jeg har nok en del progz opp i noen par 10tusener (inkludert spill da). tipper de fleste av dere som leser dette har det. det er jo rett å slett vanelig!

[ps. til økokrim og krypos. dette her er bare skryting! jeg eier faktisk ikke en eneste piratkopi. jeg er HELT lovlydig!]
Vis hele sitatet...
1. jaha? ville egentlig tro at malaysia/kina/thailand som har egne piratkopifabrikker produserte en smule mer enn lille norge
2. kripos, ikke krypos
hele saken er jo faktisk patetisk ja
herregud ja hvem ville vel ikke skrytt litt.........
irc psykologi.... kanskje jeg sakl ta doktorgrad på det
må vel selv inrømme at jeg kan mindre om it sikkerhet en en middels oldemor :S

noen som har lyst til å lære meg opp :P



Pappa: Hva betyr Formating C:
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
man må stå for det man sier.
hvis man farer med løgn så må man også være villig til å ta konsekvensene når den kommer og biter en i rassen
man må stå for det man sier.
hvis man farer med løgn så må man også være villig til å ta konsekvensene når den kommer og biter en i rassen
Vis hele sitatet...
greit nok det men når man sier en løgn og serligt over irc burde det ikke resultere med en politiaksjon
Opprinnelig postet av nso
man må stå for det man sier.
hvis man farer med løgn så må man også være villig til å ta konsekvensene når den kommer og biter en i rassen
Vis hele sitatet...
så sant så sant........ alt faller egentlig tilbake på det
så hvis jeg sier at jeg tok livet av en person som er savnet i mitt bo område på irc, burde politiet komme å hente meg og sikte meg for drap da?
Vi vet vel alle at en ekte hacker aldri forteller at han er en hacker
bare script kiddies som i dette tilfelle er en 17år gammel gutt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Latterlig av Kripos, de får smi mens jernet er varmt ved og ta folk på fersk gjerning. Loggføring med "lokkende" Spørsmål blir for dummt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Gammel Traver
lockhead's Avatar
Opprinnelig postet av CoDEmASTeR
Skal jeg komme på IRC og si det også eller?
Vis hele sitatet...
jeg er med. hvordan kanal? og server net.
nok et tåpentlig bevis på systemet i norge.