Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2652
Student Suspended Over Suspected Use of PHP

Topeka, KS - High school sophomore Brett Tyson was suspended today after teachers learned he may be using PHP.
"A teacher overheard him say that he was using PHP, and as part of our Zero-Tolerance policy against drug use, he was immediately suspended. No questions asked," said Principal Clyde Thurlow. "We're not quite sure what PHP is, but we suspect it may be a derivative of PCP, or maybe a new designer drug like GHB."

Parents are frightened by the discovery of this new menace in their children's school, and are demanding the school do something. "We heard that he found out about PHP at school on the internet. There may even be a PHP web ring operating on school grounds," said irate parent Carol Blessing. "School is supposed to be teaching our kids how to read and write. Not about dangerous drugs like PHP."

In response to parental demands the school has reconfigured its internet WatchDog software to block access to all internet sites mentioning PHP. Officials say this should prevent any other students from falling prey like Brett Tyson did. They have also stepped up locker searches and brought in drug sniffing dogs.

Interviews with students suggested that PHP use is wide spread around the school, but is particularly concentrated in the geeky nerd population. When contacted by BBspot.com, Brett Tyson said, "I don't know what the hell is going on dude, but this suspension gives me more time for fraggin'. Yee haw!"

PHP is a hypertext preprocessor, which sounds very dangerous. It is believed that many users started by using Perl and moved on to the more powerful PHP. For more information on how to recognize if your child may be using PHP please visit http://www.php.net.
Vis hele sitatet...
pastet fra fra: http://bbspot.com/News/2000/6/php_suspend.html
LOL
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hei, jeg heter Gusto, og jeg er også rusmisbruker.
fyfaen. for en yankee skole.
php --- pcp

ja, jo... omtrent like avhengighetsskapende som pcp

mm
Å nei! Hva skjer hvis mamma finner ut at jeg skal prøve php i ferien?
hehehe, bra kunnskap blant lærerne på den skolen gitt
Denne må jo være gammel? (Ja: 14 juni 2000)
Og BBSpot skal man vel egentlig ikke ta så jævlig seriøst
Men en morsom liten tekst å lese.
Nyheten har spredd seg som ild i tørt gress i dag av en eller annen grunn
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
tror jeg skal svinge innom Christiania og spørre etter ett par brukerdoser med php i sommerferien jeg.. Nytt partydop?
Better than thou.
Ærlig talt mennesker. :P
bruker ikke du PHP da, Carlo?... Virker disse postene støtende, kanskje?
Sist endret av Digital Hybrid; 20. februar 2003 kl. 20:35.
hei, jeg heter meet-loaf, og jeg er en avholdsmann. jeg forsøker å få en slutt på dette nye party-dopet. ned med php allesammen!
jeg har funnet en motmedisin, asp !
vel, skal bruke den kommende helgen til LAN og php Wish me good luck


Tror dette er mer et LAN dop enn et party dop , men du har jo dataparty, så det er vel et party dop også
Opprinnelig postet av m337|04f
hei, jeg heter meet-loaf, og jeg er en avholdsmann. jeg forsøker å få en slutt på dette nye party-dopet. ned med php allesammen!
Vis hele sitatet...
Ikke for å være frekk eller noe sånt, men jeg bare lurer... du er klar over at "meet-loaf" betyr "møt brød"?
Opprinnelig postet av arniemar
Ikke for å være frekk eller noe sånt, men jeg bare lurer... du er klar over at "meet-loaf" betyr "møt brød"?
Vis hele sitatet...
Ikke får å være frekk. Men du har vel hørt om et møt-brød? ..

pff.."Meat-loaf" blir for uorginalt..
< 0 >
reallife's Avatar
Trådstarter
det som plager meg er at de ikke sjekket hva det var og hvorfor sa han ikke noe da han ble dratt med ned til rektor ?
virker litt merkelig
realife: nulltoleranse. molboer 2k da.
Folkens? BBSpot er bare satire. Det er ikke noe som har skjedd dette her.
< 0 >
reallife's Avatar
Trådstarter
damene digger php til og med, nice
Perl and moved on to the more powerful PHP.
Vis hele sitatet...
At noen kan tro at PHP er et dop kan jeg forstå, man at PHP er kraftigere en Perl? Ærlig talt, PHP ble opprinelig laget i Perl.