Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1990
Noen andre som skal dit? Vet at iallefall Sonic Syndicate skal varme opp(ikke akkurat mitt favorittband, menmen).

Blir sikkert rått!
Ah, genialt, dette viste jeg ikke. Så In Flames og Sepultura på Rockefeller for 3 år siden eller noe i den duren. Helt genialt, vurderer å dra på denne og, om det er flere billetter.
faktisk har jeg en billett til overs om noen er interesserte Bestillte 2 men ble sendt 4, så ble litt større utgift
Jeg hater den forpulte 18års grensen. Hvis ikke hadde det vert interessant å dra.
18års grensa har også stoppet meg fra å dra på SoB og kan ikke dra på BFMV heller.
Ikke kan jeg dra på Benea Reach på Southern Discomfort eller, Silver. Jeg hater opplegget med å ha 18års aldersgrense, når skal det komme bra tilbud for de som er under 18.

Men for all del, kos deg på konsert.
Ja, har vel kanskje litt med salg av alkohol(vet ikke om de selger der tho).

Men jo takk
De selger øl der, så er derfor.
Sitat av MartinB
De selger øl der, så er derfor.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet det er grunnen til mange steder som arrangerer med 18års aldersgrense, men jeg syntes det er dårlig at den yngre garden av fans ikke skal få lov til å komme seg på konsert.

Jeg vet at det er mange festivaler og konserter hvor man kommer seg inn selvom man er under 18, men det er ikke alltid de samme bandene som spiller. Og...Ja, hvor ofte får man sjansen til å oppleve feks: Scars on Broadway live? Ikke mange ihvertfall ikke nå, nå som de er sånn passe "underground"...
Ja, jeg vet det er grunnen til mange steder som arrangerer med 18års aldersgrense, men jeg syntes det er dårlig at den yngre garden av fans ikke skal få lov til å komme seg på konsert.

Jeg vet at det er mange festivaler og konserter hvor man kommer seg inn selvom man er under 18, men det er ikke alltid de samme bandene som spiller. Og...Ja, hvor ofte får man sjansen til å oppleve feks: Scars on Broadway live? Ikke mange ihvertfall ikke nå, nå som de er sånn passe "underground"...
Vis hele sitatet...
Forstår deg godt, skulle vært mere arrangement for mindreårige uten at det nødvendigvis er med artister som Madcon, Erik og Kriss osv(dårlig eksempel?)
Er setlisten kjent?
Vet du noe om det er mange ledige billetter igjen? =)
Sitat av Ivanhoen
Vet du noe om det er mange ledige billetter igjen? =)
Vis hele sitatet...
www.Billettservice.no
Pleier ikke sentrum scene å operere med fri aldersgrense på galleriet? Mener det har vært sånn på tidligere konserter...

Edit:
Ser på billettservice at de ikke har billetter til galleriet i det hele tatt, men for dere hardbarka umyndige fansene: Forsøk å ringe til sentrum scene, mulig de har en vergeløsning alà elm street eller smuget.

Lykke til.
Sist endret av apptel; 26. september 2008 kl. 11:12.
Det er fri aldersgrense på noen få, utvalgte konserter. Gjerne med band som spiller to kvelder og som åpenbart har en del fans under 18. For eksempel Nightwish, Gavin DeGraw og Dimmu Borgir.

Og dessuten, Scars on Broadway ble avlyst. Og det bare noen timer før konserten begynte. Daron var visstnok syk, selv om de spilte i Sverige dagen før og i Tyskland to dager senere. Faen så kjipt. Men John tok seg i hvert fall tid til å prate med folka som møtte opp.

Men skal på konserten jeg også! Blir vel femte gang (av en eller annen grunn).
Er setlisten kjent?
Vis hele sitatet...
Gojira og Sonic Syndicate varmer opp.

Vet du noe om det er mange ledige billetter igjen? =)
Vis hele sitatet...
Nei, er ikke flere å få der. Jeg har som sagt en billett jeg gjerne vil bli kvitt dersom noen er interesserte
Kjøper gjerne billetten din om det ikke er noen som har kapret den ennå, Joskaare?
Kanskje, how much?
Men da vil det være for å få med meg Gojira, men med tanke på det siste Gojira har laget kan det være at jeg like gjerne blir hjemme og rydder i kindereggleke-samlingen.
Sist endret av Sot-Jo; 27. september 2008 kl. 15:18.
Send meg PM om billetten ikke er solg. Vil veldig gjerne ha den!
Vist du ikke har solgt den gi lyd
Sitat av MartinB
De selger øl der, så er derfor.
Vis hele sitatet...
Jeg var på Metal Heart 07, sto at det var rusfritt arrangement, og dermed fri aldersgrense, men likevel solgte dem øl innenfor porten.

Synes det er teit at det er 18-års grense, skulle gjerne vært på In Flames.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Joskaare
Noen andre som skal dit? Vet at iallefall Sonic Syndicate skal varme opp(ikke akkurat mitt favorittband, menmen).

Blir sikkert rått!
Vis hele sitatet...
Gojira skal dit også. personlig syns jeg Sonic Syndicate er mye bedre

det er ikke noe setlist. In Flames har sagt at de gjør den om mellom hver konsert for å gjøre det mere spennende for fansen.
Hvorfor må de selge øl på konsertene?
De tjener jo mere men de selger jo sannsynligvis akkurat like mange biletter!
Og de kan erstatte øl med BRUS!
Ah! Fordømte 18års grense! In Flames må være noe av det beste jeg har vært borti.

Men, men. Får vel bare glede meg til Slipknot i november da (hvis det blir noe).
De som skal ... : Samma om dere blir for fulle,kake eller bare lei. Få med dere Gojira!! De spiller fra The Way of All Flesh, og jeg hadde virkelig gjort alt for å få skaffa billett, men desverre er økonomien på bånn. Shit!! Gled dere
Er det noen som har 2 billetter til overs kjøper jeg de veldig gjerne..?!
Hei!

Noen som har billetter å selge til In Flames 31.10?
Ta kontakt.

Mikkel
Hei Joskaare. Har du fortsatt In Flames billetter til salgs?
▼ ... over en uke senere ... ▼
litt seint, men den ble tidlig solgt anyways:/

Btw vant "Colony Meeting" på Jesterhead.com og fikk møte dem backstage før konserten!! Beste opplevelsen jeg noen gang har hatt!