Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 9825
Hei!

Vil gjerne komme i kontakt med folk som har prøvd IBOGA/IBOGAINE Hcl, og hvilke erfaringer de har.

Jeg har lest mye, og har stor tro. Endatil min mor (svært skeptisk overfor psykedelika, osv.) har sjekket det opp, har tro på det og støtter meg 110%.

Finnes så klart ingen mirakelkur, men etter hva jeg har hørt og lest fra pasienter, sykepleiere og leger, er IBOGAIN det nærmeste man kommer en mirakelkur!
Det tar abstinensene for godt, og fjerner russug i fra en måned opptil flere år.
Fungerer på kokain, amfetain, osv. også. Vet om folk som har gått rett fra 80mg metadon og over på ibogain-behandling, og fire dager senere er helt friske... Har man da et ordentlig støtteapparat, så er det mulig å komme seg ut av opiumshelvetet en gang for alle.

Jeg er 25 år, og har hatt et opiatmisbruk i noen år. Har prøvd Subutex, osv. Nå har jeg gått på metadon i ett år, og vært i arbeid på fulltid. Nylig trappet ned fra 110mg til 60mg helt smertefritt.
Meditasjon hjelper mye. Jeg skal til en klinikk i Holland i begynnelsen av september, altså om 2-3 uker for å prøve IBOGAIN. Jeg skal på klinikken til den velkjendte psykiateren Dr. Bastiaans. Han setter meg over på oxycontin de siste dagene for å få metadonen ut av kroppen, så stopper jeg med det, også er jeg klar for Ibogain-behandlingen. Etterpå skal jeg på behandlingsopplegget på ThamKrabok klosteret i Thailand i en måned, og deretter på et annet behandlingssted som jeg ennå ikke har bestemt meg for hvilket. Jeg er nå lei av dette livet, og er klar til å slutte en gang for alle.
Jeg deler gjerne mine erfaringer.

Ibogain-behandlingen kommer til å koste ca 25,000kr. Det i Thailand er gratis. Alt i alt blir det vel ca 50,000kr.

OBS! Ibogain kan være farlig - det er ikke ufarlig som andre psykedelika. Ikke prøv å bruk det selv - gå til en seriøs behandler. Ta EKG og sjekk leveren ordentlig. Det finnes OK behandlingssteder der en sykepleier gir deg ibogain, og det koster ca 8000kr. Finnes f.eks. en flink danske som har en klinikk i Thailand.

Take care!

mvh
Olav
kjempe bra at noen faktisk har tro på psykedelika og lager behandlingstilbud for rus avhengige!
håper det går bra med deg, post igjen når du er ferdig da!
Et veldig interessant "prosjekt" du skal til med, og jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at det hadde vært av stor interesse å få en slags rapport om hvordan det hele går, og hvordan opplegget rundt klinikken i Holland fungerer

Lykke til!
Turen min, som eneste nordmann som har besøkt dettee stedet i Nederland, kostet meg 4500 euro cash til hun som driver klinikken, samt 2500,- i flybill. tur retur.

Ikke spør meg om opplevelse, jeg husker ikke - er uansett en individuell greie.
Ikke spør meg om abstinenser, jeg har aldri hatt det problemet utenom med sigg.

Ja, jeg kunne sluttet å røyke og var uten sigg i 5 dager uten å tenke over det, men gamle vaner er vonde å vende. Hjemme ventet en kompis med skamdyre øl og jeg hadde seff kjøpt en kartong med Luckies på vei hjem igjen. Eid.

Var i Nederland i tre dager, og var aldeles ikke i form til å reise hjem så tidlig, men det gikk.


Ei heller regnet jeg med støtte fra familie og reiste under dekke av en fjelltur, bare to av mine nærmeste venner visste at jeg egentlig var i Holland og trippet balle. Kort på godt, anbefalles. Jeg kommer til å reise ned igjen neste år en gang.
Sitat av mahogn
Turen min, som eneste nordmann som har besøkt dettee stedet i Nederland, kostet meg 4500 euro cash til hun som driver klinikken, samt 2500,- i flybill. tur retur.

Ikke spør meg om opplevelse, jeg husker ikke - er uansett en individuell greie.
Ikke spør meg om abstinenser, jeg har aldri hatt det problemet utenom med sigg.

Ja, jeg kunne sluttet å røyke og var uten sigg i 5 dager uten å tenke over det, men gamle vaner er vonde å vende. Hjemme ventet en kompis med skamdyre øl og jeg hadde seff kjøpt en kartong med Luckies på vei hjem igjen. Eid.

Var i Nederland i tre dager, og var aldeles ikke i form til å reise hjem så tidlig, men det gikk.


Ei heller regnet jeg med støtte fra familie og reiste under dekke av en fjelltur, bare to av mine nærmeste venner visste at jeg egentlig var i Holland og trippet balle. Kort på godt, anbefalles. Jeg kommer til å reise ned igjen neste år en gang.
Vis hele sitatet...
Du betalt 4500 euro kun for å teste Iboga? Fårsto jeg deg riktig?
På klinikk, for å lære meg hvordan det kan administreres selv og kanskje til andre i Norge ved en senere anledning, hvilken mat, frukt osv som bør konsumeres etter at du har våknet for en nice smooth tilbakekomst til virkeligheten, hos en dame som har administrert Iboga i snart 10 år, i Nederland, den billigste Ibogaklinikken jeg vet om, ja.


Hey, jeg kjenner folk som har betalt 30k for kurs på IT-akd. Det handler om interesser.
LeksheyGyatso: Logg inn og sjekk innboksen for private meldinger!

Har du forresten vært inne på ibogain.se? De har et relativt levende forum hvor mange forteller om sine opplevelser og erfaringer med ibogain. Mange av disse har brukt iboga-planten for å få bukt med opiatavhengighet.

Det virker som siden går veldig sakte nå, uten at jeg helt vet hvorfor.

Men lykke til!
Her er en interessant artikkel om bruk av psykedeliske substanser i psykoterapi:
http://www.guardian.co.uk/commentisf...ychology.drugs

Et lite utdrag:
There are many other applications of psychedelic psychotherapy, such as ibogaine, or ayahuasca for the treatment of substance abuse. Large numbers of people could benefit from the use of psychedelics as entheogens, introducing people to spiritual experiences, reducing pain and suffering due to isolation, by the irresistible realisation that each of us is a small part of something much greater than any of us, that separateness is an illusion, there is nothing to fear, and love is accessible, shame can be left permanently behind. Rites of passage, responsibly organised, could benefit everyone.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei!

Gå til www.ibogain-skandinavia.org for å lese en artikkel om min opplevelse i Amsterdam.

OBS! Alle interesserte i ibogain-saken, bes ta kontakt og bli medlemmer. Det er gratis

mvh
Olav,
Ibogain Skandinavia
Virkelig interessant, Olav. Har lest en del om Ibogain selv, og jeg er fascinert. Det er nok aldri noe jeg selv kommer til å prøve, men det er flott å lese om folk som får bukt med problemer de har hatt over lang tid. Sånn litt i ettertid, synes du behandlingen fungerte godt, er du fremdeles nykter? I så fall, gratulerer!
Veldig interessant ja. Takk for at du delte denne med oss, og lykke til videre.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av mahogn Vis innlegg
Turen min, som eneste nordmann som har besøkt dettee stedet i Nederland, kostet meg 4500 euro cash til hun som driver klinikken, samt 2500,- i flybill. tur retur.
Vis hele sitatet...
Oi.

Bare for å rette opp i dette, jeg betalte -ikke- 4500 euro cash, men 1500. Du kan trolig også få det billigere enn dette, med mindre du er et vrak som krever mye oppmerksomhet, spyr utover senga og generelt krever pleie døgnet rundt.

Prisforskjellen er en meget alvorlig glipp fra min side og jeg håper ikke dette har medført konsekvenser til det negative hvor mennesker som har vurdert Iboga har sett seg for god pga prisen jeg har oppgitt. Det finnes riktignok flere klinikker som krever 4500 euro eller mer, men klinikken i Nederland er ikke en av dem, og gjør en minst like god jobb. Klinikken bruker ikke Ibogaine (HCL), men Iboga (TA).

For mer informasjon om Iboga:
http://www.ibogaworld.com

For linker til klinikker rundtom i verden:
http://www.myeboga.com/providers.html

Dr. Anwar Jeewa: Ibogaine Cure of Heroin Addiction:
http://www.youtube.com/watch?v=yxwBEB1aAek


Dr. Anwar Jeewa var selv avhengig av hele 5 forskjellige opiater men tok tak i problemet med Iboga. Han driver i disse dager en Ibogaklinikk et eller annet sted jeg har glemt - dog han nevner det sikkert et eller sted i videoen. Dette er en behagelig og informativ video om Iboga generelt - anbefalles.
Hvordan er det å besøke disse klinikken uten at man har et rusproblem - men ut av grunner som nysgjerrighet og psykologisk innsikt?
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg har ikke samme adresse som før og kan ikke huske passordet så har ikke lest noen av de gamle private meldinger.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Bearass Vis innlegg
Hvordan er det å besøke disse klinikken uten at man har et rusproblem - men ut av grunner som nysgjerrighet og psykologisk innsikt?
Vis hele sitatet...
Ser at dette er en gammel tråd, men jeg også lurer veldig på dette? Noen erfaringer, innspill?