Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 557
Jeg la akkurat over noen hundre låter på min halvfulle iPod Classic 120 gb. Overføringen frøs på siste album, og etter å ha prøvd å lukke MediaMonkey og "trygt fjerne maskinvaren", plugget jeg til slutt ut usb-ledningen fra iPoden. Da jeg skrudde spilleren på igjen, fant jeg ingenting. Ingen låter, ingen album, ingen videoer, ingen spillelister. Men iPoden er fortsatt halvfull - jeg har bare ikke tilgang til noe som helst. Har prøvd å surfe meg fram til en løsning, uten hell. Noen som kan hjelpe?

Både iPoden og iTunes er up to date.
Sist endret av Robbie; 26. oktober 2009 kl. 20:59.
Har opplevd noe av det samme greiene(ikke med iPod, men med vanlig mp3-spiller) Pc'en klikka mens jeg kopierte, og alle filene "ble borte", samtidig som de tok opp plass på mp3-spilleren. Det jeg gjorde var å formatere hele dritten, installere firmware på nytt, så funka det

Veit ikke om det kan hjelpe deg tho, vet ikke hvordan det fungerer med iPod =)
Robbie's Avatar
Trådstarter
Takk for raskt svar.

Enig, tror nok iPoden vil fungere optimalt igjen etter en formatering eller en gjenoppretting. Men da mister jeg med andre ord alle filene - og det er akkurat det jeg vil unngå
Prøv å gå i itunes mens ipoden er koblet til, så høyreklikker du på ipoden å velger sikkerhetskopier eller noe i den duren. Da skal itunes ta vare på alle filene, så kan du gjennoprette. Du vil da få spørsmålet om å synce ipoden som en ny eller gjenopprette en kopi av <navnet på ipoden> Da skal itunes legge inn alt av filer bilder etc, og så synce musikken din på nytt.

Ta dette med en klype salt, da jeg ikke er helt 100% sikker om dette funker.
Smekk meg hvis jeg tar feil
Robbie's Avatar
Trådstarter
Det funket!

Resonnerte du deg fram til dette?

Uansett: Tusen hjertelig takk!