Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1161
Det har lenge vært kjent at Nokia i løpet av høsten vil slippe nye mobiltelefoner, deriblant 6310, 8310 og 9210 (som har vært på markedet en stund).

digi.no melder at Nokia 8310 snart vil være på plass i norske butikker. (artikkelen er her )

Komplett.no selger den for kr 4620.-, men har ingen på lager. De regner med å få den inn den 11.10, men orderen er ubekreftet. Info her

Dersom noen ser denne telefonen i butikker, si ifra her med navn på butikk og pris. *Vil ha!*
Den kommer nok til å være svindyr i starten, men etterhvert vil butikkene få inn nok telefoner til å dekke forespørselen og prisene vil synke en god del.

De som ikke har hørt om denne telefonen kan finne info om Nokia 8310 på Nokias nettsider.

*edit*
Hos 123tele.com kan man forhåndsbestille til en ca. pris på kr 4000.-
Idedata.no tar også forhåndbestillinger, men uten å oppgi pris.
Sist endret av uno; 8. oktober 2001 kl. 00:44.
Å herreGUUUUUUUUUUUUUUD! En NOKIA 8843, eller var det en 8701394? 88888? noe sånt... virkeli hurra! Endeli en ny TAMAGOTCHI Å LAGRE BRITNEY SPEARS HITS PÅ!!!! Å LA DEN RINGE PÅ FULLT VOLUM OVERALT HVOR JEG GÅR!!! JAAAAAAAAA!!!!!!!!! ... Der gikk det for meg gitt...



Kanskje jeg burde sjekke de linkene også engang
@uno
8310 kunne vært enda bedre, hadde de lagt inn blåtann og synk mot kalendere... men det er en fin liten telefon.
Har litt mer lyst på 6310 selv..

@necro
Kall det gjerne leketøy hvis du vil... men nytteverdien av å ha en mobil kan man ikke nekte for, noen eksempler.
Sosialt: enklelt å få tak i folk (dersom du vil være utilgjengelig, så slår du av mobilen, det finnes faktisk en power-off knapp)
Trygghet: en kjapp telefonsamtale med mobil ved en ulykke kan redde liv (gitt at batteriet er ladet opp og at mobilen ikke er tom på tellerskritt (kontantkort))
Osv.. orker ikke å liste flere eksempler.

De negative sidene finnes, men det får være opptil deg å skrive
uno
Trådstarter
99 3
Originally posted by Binary
@uno
8310 kunne vært enda bedre, hadde de lagt inn blåtann og synk mot kalendere... men det er en fin liten telefon.
Har litt mer lyst på 6310 selv..
Vis hele sitatet...
Yup, enig i at den kunne hatt flere nyttige funksjoner og støtte for bluetooth.
Har lenge hatt lyst til å kjøpe en av de mindre Nokiaene som Nokia 8850 og nå Nokia 8310, har egentlig ikke bruk for data-funksjonene 6210 og 6310 har, selv om jeg også liker den godt.

Er ganske sikker på at jeg snart kjøper en 8310 ettersom at jeg nå må bruke min gamle 3210 etter å ha mista 3310'en.. heh.
uno
Trådstarter
99 3
Fant en ny, Teknopolis.no kr. 4.699,50, levering ca. 10.10.

123tele.com var forresten uten moms.
var veldig kjekt med 6210`n min, forøvrig den eneste telefon som støtter blidemeldinger og samtig har en brukbar datakabel...som du kan overføre alt med... fant forøvrig en måte å konvertere ringetoner i mp3 til mid så jeg kunne overføre de og
mp3/wav til midi/ringtone convertor har jeg lett etter lenge..

hvordan gjør man det?
Sist endret av Phun Q; 9. oktober 2001 kl. 15:49.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Originally posted by Phun Q
wowzers.. mp3/wav 2 midi/ringtone har jeg lett etter lenge..
måhamåhamåha
Vis hele sitatet...
Better than thou.
Uhm.. Ond^Sofa? WTF var pointet med den der?
▼ ... over en uke senere ... ▼
computercity i sandvika har nokia 8310 på lager 4990,- uten abonnement. jeg har investert i en, og er meget fornøyd med den :]

den er rett og slett rålekker, og har masse dill-dall som du aldri trenger, men som er "kult" og si at du har. standbytiden er også bra, dessuten er det radio på den, og utrolig nok er ganske så praktisk, lydkvalitet en også overkommelig.

du finner computercity rett ovenfor mcdonalds ved sandvika storsenter.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Carlo: Det betyr ditto :P
Better than thou.
Uhm.. Hvor utenfor macdonalds? Jeg var der senest på tirsdag, og så ingen computercity.

Ok Ond^Sofa.
Phun: Det finnes ett prog som converter wav til midi, det kan du laste ned på www.download.com og søke på midi eller no sånt, problemet var bare at jeg fant ingen crack, og da kunne du ikke converte filer som var lenger enn 10 sekunder eller no sånt..
Tror d het wav-2-midi...
altså. fant alle de progga lenge før noen svarte på denne threaden.

jeg bruker mp3-to-wav on-the-fly converter
og så bruker jeg en program som heter wave-2-midi elns
Better than thou.
Og hvordan blir sangen? Høres den noe ut som orginalen?
uno
Trådstarter
99 3
Opprinnelig postet av Carlo
Uhm.. Hvor utenfor macdonalds? Jeg var der senest på tirsdag, og så ingen computercity.
Vis hele sitatet...
dersom du går ut døra på mcdonalds finner du computercity ti meter rett forran deg, tvers over vegen (ved siden av rema). du må være blind carlo