Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1177 135857
Sitat av BMWe28 Vis innlegg
men jeg kom til og tenke på en ting, hva med oss som har 4gb ps3? gta5 tar jo 8gb
Vis hele sitatet...
Finnes det en PS3 med bare 4GB lagringsplass? :O
Kanskje du kan bytte HDDen? Mindre stress å bare kjøpe ny.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Finnes det en PS3 med bare 4GB lagringsplass? :O
Kanskje du kan bytte HDDen? Mindre stress å bare kjøpe ny.
Vis hele sitatet...
Ser ganske lett ut å bytte ps3 hdd`en da.

https://support.us.playstation.com/a...isk-drive-(hdd)
Flere har som forhåndsbestilt fra Elkjøp?
"Vi har tatt alle forhåndsregler for at kundene skal ha GTA V på lanseringsdagen", men hos meg lå ikke GTA V i postkassen i dag.
Sitat av s1gh Vis innlegg
Flere har som forhåndsbestilt fra Elkjøp?
"Vi har tatt alle forhåndsregler for at kundene skal ha GTA V på lanseringsdagen", men hos meg lå ikke GTA V i postkassen i dag.
Vis hele sitatet...
Må le av Elkjøp og Lefdal. De gikk ut for en stund siden og sa at spillet ikke en gang var i Norge. Ifølge min bror, som jobber på Lefdal, hadde spillet vært i Norge noen dager da, og faktisk inne på varehusene.
Jeg fikk mitt fra komplett i posten nå (bor i Oslo).
Sist endret av Thuggie; 17. september 2013 kl. 11:53.
Sitat av s1gh Vis innlegg
Flere har som forhåndsbestilt fra Elkjøp?
"Vi har tatt alle forhåndsregler for at kundene skal ha GTA V på lanseringsdagen", men hos meg lå ikke GTA V i postkassen i dag.
Vis hele sitatet...
Har ikke fått min enda fra Elkjøp, men skal sjekke igjen når jeg kommer hjem fra skolen :/ Det ser mørkt ut, men holder håpet oppe!
Sitat av s1gh Vis innlegg
Flere har som forhåndsbestilt fra Elkjøp?
"Vi har tatt alle forhåndsregler for at kundene skal ha GTA V på lanseringsdagen", men hos meg lå ikke GTA V i postkassen i dag.
Vis hele sitatet...

Har ikke fått sjekket om mitt har komt enda da jeg fortsatt er på jobb men har mine tvil siden elkjøp sendte mitt fra lageret i dag. Fikk samme "forsikring" fra elkjøp som det du skrev over..
Elkjøp klarte ikke å levere i tide, kjøpte i butikk istedenfor til 399,- og så returnerer jeg den som kommer i morgen. Klarer ikke vente i hele dag!

Noen som vet om det kommer blimps med i spillet de selger i butikk? Leste at det ikke er eksklusivt for pre-orders.
Jeg orket ikke vente lenger, så jeg dro ned til den lokale Elkjøp-butikken og kjøpte spillet der i stedet.
Spurte dem samtidig om jeg kunne levere inn den utgaven jeg mest sannsynlig får i morgen, sånn at jeg slipper å sende pr. post, og fikk til svar at dette skulle ordne seg.

Edit: Atomic Blimp-kode fulgte med spillet jeg kjøpte i butikk.
Edit 2: 50,- billigere ble det når jeg kjøpte i butikk også.
Sist endret av s1gh; 17. september 2013 kl. 13:31.
Eg har snart ti tusen (Ja, nolife. Hei!) timar i totalt på online gameplay i GTA SA og GTA IV.

Og eg er ikkje møkje til konsoll-gamer heller, men endte opp med å køyre i to timar til nærmaste elkjøp for å kjøpe GTA V no når eg endelig hadde råd.

...-Blir også å kjøpe GTA V til data hvis / når det kjem ut, ettersom eg har absolutt -alle- spel i GTA serien på data.

Bilde, hvis du vil sjå litt av bilen min og spelet mitt, som eg er veldig stolt over -
SPOILER ALERT! Vis spoiler

http://i.imgur.com/tdPZog8.jpg
Sitat av s1gh Vis innlegg
Jeg orket ikke vente lenger, så jeg dro ned til den lokale Elkjøp-butikken og kjøpte spillet der i stedet.
Spurte dem samtidig om jeg kunne levere inn den utgaven jeg mest sannsynlig får i morgen, sånn at jeg slipper å sende pr. post, og fikk til svar at dette skulle ordne seg.

Edit: Atomic Blimp-kode fulgte med spillet jeg kjøpte i butikk.
Edit 2: 50,- billigere ble det når jeg kjøpte i butikk også.
Vis hele sitatet...
Håper på en blimp jeg og da.
Får ta med spillet som kommer i posten og prøve å levere det i butikken, håper det går her også. Glemte jo å spørre om det. Må bare overleve den siste timen på jobb nå ...
Skuffende av Elkjøp, synd at de ødelegger ryktet sitt. Kjøpte spillet hos Elkjøp klokken 10.00 til kun 369kr + jeg fikk med atomic greia.

Anbefaler at alle kjøper det i butikk til 369-399kr så leverer dere inn det dere får i posten.
Tenkte bare å informere om at CDON.COM er søppel. Krevde litt vel mye hjernekapasitet for å sende GTA V til riktig tid... Talentløst.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg ser det er mange av de som har forhåndsbestilt fra Elkjøp som ikke her fått det i dag på Facebooksiden til Elkjøp.

Er det noen her som har bestilt fra Elkjøp som faktisk har fått det i dag?
Bestilte på Komplett, men ikke fått noe i postkassa enda. Så jeg har nå bestilt det med collect@store på elkjøp og skal hente det etterpå.
Tenkte bare å informere om at CDON.COM er søppel. Krevde litt vel mye hjernekapasitet for å sende GTA V til riktig tid... Talentløst.
Vis hele sitatet...
Jeg har bestilt derifra... Står at det ble sendt i går, tidlig på dagen. Da vil jeg vel få det når postmannen kommer i dag?
Sitat av Bessiekgb Vis innlegg
Jeg har bestilt derifra... Står at det ble sendt i går, tidlig på dagen. Da vil jeg vel få det når postmannen kommer i dag?
Vis hele sitatet...
Ja, sånn burde det være, uansett kunne de sendt det på lørdagen. Så hadde de vært sikre på at det kom frem senest den 17. Ikke at det er en veldig stor deal.
Rett og slett dårlig gjort av Elkjøp å oppføre seg på denne måten. Jeg forhåndsbestilte i god tid og har ikke fått GTA V i posten i dag. For å gni det inn, setter de ned prisen til 399kr, slik at man kan kjøpe spillet (med DLC) i dag og spare 50kr...
Jeg fikk min fra CDON idag, bestilte på fredag!!
Sitat av Bunker Vis innlegg
Jeg fikk min fra CDON idag, bestilte på fredag!!
Vis hele sitatet...
Hm de shipper fra Sverige right? Hvor bor du? :P
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Bestilte på Komplett, men ikke fått noe i postkassa enda. Så jeg har nå bestilt det med collect@store på elkjøp og skal hente det etterpå.
Vis hele sitatet...
Bestilte selv mitt på komplett for en liten mnd siden, mitt kom igår
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Bestilte selv mitt på komplett for en liten mnd siden, mitt kom igår
Vis hele sitatet...
Ja mange sør i landet som fikk i går, men ikke her i trøndelag desverre =/ Så fikk ikke fra Komplett i dag. Var faktisk ikke noe post i dag. Så da blir det elkjøp :P
Sitat av Exonize Vis innlegg
Skuffende av Elkjøp, synd at de ødelegger ryktet sitt. Kjøpte spillet hos Elkjøp klokken 10.00 til kun 369kr + jeg fikk med atomic greia.

Anbefaler at alle kjøper det i butikk til 369-399kr så leverer dere inn det dere får i posten.
Vis hele sitatet...
Siden jeg kjøpte min for 225kr så tror jeg heller at jeg venter en ekstra dag (forhåpentligvis) istedenfor å betale nesten dobbel pris.

Og nei min fra Elkjøp kom heller ikke idag.
Da har faktisk mine kommet også Både fra komplett og cdon.com yey.
Da slipper man å innom elkjøp Posten var bar nesten 2 timer forsinket i dag :O
Noen som vet hvor streng de er på aldersgrenser på elkjøp? Venter 1 time til og hvis ikke posten har kommet da gidder jeg ikke vente mer.
Inlegg nr 1000 YAY
Sist endret av iColdman; 17. september 2013 kl. 15:22.
Nå som jeg har sikret meg mitt GTA 5 så kan jeg avsløre at hvis man skriver en høflig melding til Elkjøp på facebook om å få spillet til 50% avslag, så får man det!

Selv om 50%-tilbudet gikk ut for flere måneder siden så går det enda ann å spørre. Fikk mitt for 225,- og gratis frakt. Bestilte igår!
Sitat av Undiken Vis innlegg
Nå som jeg har sikret meg mitt GTA 5 så kan jeg avsløre at hvis man skriver en høflig melding til Elkjøp på facebook om å få spillet til 50% avslag, så får man det!

Selv om 50%-tilbudet gikk ut for flere måneder siden så går det enda ann å spørre. Fikk mitt for 225,- og gratis frakt. Bestilte igår!
Vis hele sitatet...
Gjorde du dette online, eller kan jeg gå til butikken og spørre om å "gjenbruke" rabatten?

EDIT: ser du gjorde det online, men tror du det funker å dra til Elkjøp og bruke samme koden?
Sist endret av Xernox; 17. september 2013 kl. 15:27.
Sitat av Bessiekgb Vis innlegg
Jeg har bestilt derifra... Står at det ble sendt i går, tidlig på dagen. Da vil jeg vel få det når postmannen kommer i dag?
Vis hele sitatet...
Bestilte igår fra cdon. Kom med posten idag. Bor i nord Norge. Har alltid fått varene etter en dag fra cdon. Og forhåndsbestiller den dagen de kommer ut
Sitat av Xernox Vis innlegg
Gjorde du dette online, eller kan jeg gå til butikken og spørre om å "gjenbruke" rabatten?

EDIT: ser du gjorde det online, men tror du det funker å dra til Elkjøp og bruke samme koden?
Vis hele sitatet...
Blir neppe å funke. Jeg trengte ikke oppgi noe kode engang.
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
Hm de shipper fra Sverige right? Hvor bor du? :P
Vis hele sitatet...
Aner ikke, returadressen er i oslo, mens adressen på fakturaen er i malmö, Ordredatoen var den 13, fakturadato 15, så pakka i postkassa her litt utenfor Bergen idag
Jeg bestilte mitt for en uke siden, ble sendt på torsdag, og har enda ikke fått det :C
Kjipt å bestille såpass tidlig men å ikke få det på release daten.. Damn you Komplett!
Jeg forstår ikke hva slags tull folk har sagt om at bilkjøringen er dårlig. Dette må være den desidert beste bilkjøringen som har vært i GTA serien, det er rett og slett nydelig. Sportsbiler og motorsykler er helt nydelige å kjøre, og i kontrast så er dårlige biler ikke like gøy å kjøre (som er positivt i mine øyne).

Det eneste jeg har å blingse på til nå er at å styre karakteren kan være litt klumsete iblant, men ikke langt nær like klumsete som GTA IV. Jeg storkoser meg ihvertfall med spillet, storyen og alt mulig. Jeg koser meg såpass mye at jeg syns det er kjipt at jeg må ta en matpause for å spise, og at jeg må sove natten som kommer.

Kort fortalt, beste GTA spillet i serien. Om ikke beste spillet noensinne.
Sist endret av Dongerino; 17. september 2013 kl. 15:53.
Da har jeg vært nede på Elkjøp og fått meg GTA.
Jeg spurte om hva jeg kunne gjøre når jeg får spillet i posten, og fikk beskjed om at det bare var å komme ned med spillet og kvitteringen som man får med i pakka, slik at jeg får tilbake pengene.
Noen som vet hvordan man kjoper safehouse? Websiden for realestate IG er nede..
Sitat av Hutch Vis innlegg
Noen som vet hvordan man kjoper safehouse? Websiden for realestate IG er nede..
Vis hele sitatet...
Mener det er bare til online. Synes R* har bomma noe veldig der, med altfor mye press på at online er bedre. Minimalt med huskjøp, garasjer, osv i SP er altfor dårlig.

Forhåpentligvis når online kommer så åpner også safe house i SP.
Faen da... hva skal man med 30.000.000 da ? ><
Dumpa ned i postkassa idag Gleder meg, dette blir en bra spillhøst!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Samme her! Ble sendt fra gamezone igår morrest og ankom idag
Sitat av Hutch Vis innlegg
Faen da... hva skal man med 30.000.000 da ? ><
Vis hele sitatet...
Brukt rundt 120,000,000,- hittil, men riktignok på kjedelige ting. Damn you R*
Bestilte GTA V fra Komplett.no. Men som mange andre har jeg ikke fått det enda. Vurderer og kjøpe det på Elkjøp isteden, der koster det bare 400 kr. Er det fortsatt slik på komplett at du kan sende tilbake spillet å få pengene tilbake?
Sitat av Luffern Vis innlegg
Bestilte GTA V fra Komplett.no. Men som mange andre har jeg ikke fått det enda. Vurderer og kjøpe det på Elkjøp isteden, der koster det bare 400 kr. Er det fortsatt slik på komplett at du kan sende tilbake spillet å få pengene tilbake?
Vis hele sitatet...
Du har alltid angrerett på varer kjøpt på nettet.
Gadd ikke vente til imorgen så kjøpte det på elkjøp, så innstaleres det
Noen som kommer inn på social club? Lasta ned den appen man skal kunne gjøre litt forskjellig med in game, men får ikke logget på social club. :-/
Sitat av Oatre Vis innlegg
Dumpa ned i postkassa idag Gleder meg, dette blir en bra spillhøst!
Vis hele sitatet...
er det bra ell?
Jeg er glad Rockstar ventet så lenge før de lanserte spillet.
GTA har aldri før kjørt så fint på en Playstation.
Er også enig i at GTA aldri har hatt så god styring på kjøretøy.
Absolutt alt fungerer mye bedre enn forventet.

La meg ta 30 sek på å tenke ut om det er noe jeg ikke liker...
...
nei
Nå som spillet har vært tilgjengelig en liten stund, hva vil dere si om spillet så langt?
Hva liker dere, og hva liker dere ikke?

Så langt som jeg har kommet (ca 4 timer gameplay bare), så vil jeg påstå at jeg har litt blandede følelser, håper det blir bedre etterhvert.
Selv om storyen er MEGET bra, så har jeg ikke en GTA følelse enda, det føles mer som en blanding av Red Dead Redemtion vs. Burnout Paradise.
Jeg mener at kjøreegenskapene til bilene har blitt forenklet alt for mye, GTA IV gjorde det bedre der. Skyting er også noe for lett, autoaimen burde vært dempet ned noe, lydene fra skuddene er heller ikke noe å skryte av.
Kartet er stort og veldig fint, men kanskje litt lite å se på når du kommer ut av byen? Føler det blir mye kjøring bare for å komme meg et sted, det drar meg liksom ikke vekk fra veien fordi jeg vil bort å se på noe, om dere skjønner.

Ellers så syns jeg som sagt at storylinen er veldig bra så langt, god skrevet og innsydd i spillet. Det at du kan bytte mellom flere "characters" gjør det varierene, og mer spennende. Grafikken er god, men ikke noe mer enn det vi kan forvente av et spill av dette kaliber.

Er det et godt spill? Definitivt. Men årets spill? Det tviler jeg på, vi får vente og se!

Hva mener dere?
Jeg må si at jeg er overasket over hvor bra visuelt gta er på en 6 år gammel konsoll. Dette er jo bare nydelig.

Bilkjøringa er fantastisk. Jeg syns det er bedre enn de forrige, men dette er min mening.

Har ikke tid til å skrive mer, for nå skal det spilles :-D
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Føler det blir mye kjøring bare for å komme meg et sted
Vis hele sitatet...
Jeg vil se trynet ditt når du kjører opp til lappen

Kom på at jeg må legge til noe.
Man tåler liksom mindre, det er mye enklere å dø.
Blandet sammen med flere typer skuddsikre vester, og stor nødvendighet for å ta dekning falt i smak.

Det er mulig flere ting de har radikalt forandret som jeg ikke kommer på, men alt de har gjort er kjempeflott.
Ser ikke på det som en "ødeleggelse av GTA-oppskriften", men en oppgradering.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Jeg vil se trynet ditt når du kjører opp til lappen

Kom på at jeg må legge til noe.
Man tåler liksom mindre, det er mye enklere å dø.
Blandet sammen med flere typer skuddsikre vester, og stor nødvendighet for å ta dekning falt i smak.

Det er mulig flere ting de har radikalt forandret som jeg ikke kommer på, men alt de har gjort er kjempeflott.
Ser ikke på det som en "ødeleggelse av GTA-oppskriften", men en oppgradering.
Vis hele sitatet...
Kjører opp til lappen? Om du snakker IRL så har jeg hatt den i 4,5 år nå.
En annen ting med kjøringen er at bilene tåler alt for mye, kan ligge i topphastighet å treffe en vegg - noe som ikke gjør noe å du kan kjøre videre. Møtende biler du kjører inn i beveger nesten ikke på seg, og du blir heller ikke kastet ut av bilen ved en frontkollisjon lenger.

Dislike.
Men som sagt, fortsatt et flott spill da, ikke missforstå meg her.
Sakawa is the way
27 2
Dritt lefdal...nei, de fortjener ikke stor forbokstav. Dritt.....
får vente til i morgen da.. bare 37 timer etter jeg kunne lastet det ned på PS store.