Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1062
Er det noen som har gode tips på hvordan man kan spamme noen med SMS meldinger? Da tenker jeg ikke på å sende ut 10-20 meldinger manuelt, men kanskje 100-150 som genereres automatisk... Dette må da vel være mulig på et vis...
Først finner du et gratis sms-sende program på webben en plass, evt. cgi-script som du installerer på home.no.net.

Så drar du fram Visual Basic eller et annet programerings program, så lager du slik at han automatisk fyller ut nr. og teksten, som du velger. Gjør slik at han tar nr. fra en .txt fil f.eks. Så går programmet inn på den siden, fyller ut og sender, fyller ut og sender osv.

Kanskje ikke så veldig bra forklart, men jeg kan sikkert mekke et slikt program..
Snakka me en fyr som hadde gjort akkurat det. Sendt et par tusen meldingar til mange tilfeldige mobilnummer med reklame og stuff. Problemet var berre at han vart oppdaga av det 'gratis SMS sende programmet' som kontakta ISP'en og fikk vite IP'en hans.
Han fikk valget mellom å bli politianmeldt eller betale bot på 1kr per melding han hadde sendt (som kom på rundt 3000 kr)
Vel, lykke til
Sir Cam's Avatar
Trådstarter
Originally posted by Emanuel
Problemet var berre at han vart oppdaga av det 'gratis SMS sende programmet' som kontakta ISP'en og fikk vite IP'en hans.
Vis hele sitatet...
Skulle vel gå greit å skjule IP´en på et vis
Men vet du hvor han sendte det fra?
Better than thou.
Mens vi først prater mobil her, så 'trenger' jeg et program som jeg kan sende meldinger med, med moben som er hokka opp til pc'en og jeg kan laste inn meldinger på pc'en og lese og sånt.. Har sikkert noe på cd, men appz cd'en min er borte.. Og jeg er for 147 til å lette etter den..
Originally posted by Carlo
Mens vi først prater mobil her, så 'trenger' jeg et program som jeg kan sende meldinger med, med moben som er hokka opp til pc'en og jeg kan laste inn meldinger på pc'en og lese og sånt.. Har sikkert noe på cd, men appz cd'en min er borte.. Og jeg er for 147 til å lette etter den..
Vis hele sitatet...
Kanskje dette er det du er ute etter: http://iblis.nu/forum/showthread.php?s=&threadid=1855
Better than thou.
Ja, jeg lastet ned 1.2.0 isted, men reg filen funket ikke så jeg laster den ned jeg. Takker
▼ ... over en måned senere ... ▼
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Husker da Zalto.com akkurat var kommet da kunne du enkelt sende et par tusen meldinger til en fyr
jeg vil også sende 1000x*10000x meldinger til visse personer, si ifra hvis dere klarer det!