Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1039
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sku kjøpe meg en Nokia mobil (3310 eller 3330 var det eg tenkte på)
igår også ville eg gjerne få kjøpt med meg en m/f-bus kabel og...
Dama leita igjennom alle ledningane sine og sa at ho ikkje fannt non også gjekk ho og spurte en annen fyr som sa at det ikkje fanst m/s-bus kabler til nokia 3310 eller 3330... hadde ikkje til 3210 engang!
"Kva faen er dette for no pisspreik" tenkte eg og etter en stund så gjekk eg... så nå er eg altså her for å spørre dere om korhen eg kan få tak i m/f-bus kabler... også kanskje kva slags mobil dere fåretrekker?

Det viktigaste er at det er en nokia og at den er LITEN!
så... kom med tips.. også vis dere vet om non sider som selger m/f-bus kabler til alle mobiler så ville det vært fint å få vete om desse slik at eg kanskje kunne få bestilt...

ps. Eg såg på kablene og såg at dei matcha til 3310 og 3330... så kan det være sånn at det står på kabelpakken at det ikkje funker men at det EGENTLIG gjere det? Kanskje sånn at kablene ble laga og solgt før 3310 og 3330 mobilene og at det derfor ikkje sto at det støtta 3310 og 3330 men at mobilene var designa til å funke med de kablene?


på forhand takk for hjelpen
mvh malbolgia
Better than thou.
Du kan prøve www.leins.no .. Eller www.psx.no
Få tak i en 6210 istedet. Da har du HSCSD
3x 9600 bps på Telenor's nett hvertfall.
▼ ... noen uker senere ... ▼
dra til clas ohlson

datakabel for 199kr..