Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1849
hvordan kan man lage linjeskift når man skriver sms på selve telefonen,,, får det kun til i sms programmer og lignende... går det virkelig ikke an å gjøre det direkte på mobilen?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Neeh.. det tviler jeg kraftig sterkt på..
nope. helt umulig.. funker visst bare på siemens
Bare trykke inn nok mellomrom til det kommer en ny linje det, men det er vel forskjell fra mobil til mobil hvor mange tegn som vises på hver linje..
du kan ikke lage et linjeskift, men den kan vise det. hvis du skirver meldingen på mother og sender den til telefonen kan du få linjeskiftet ditt. du lager linjeskift med den største knappen på tastaturet
Better than thou.
Space? Nei.. Men det er den største tasten.. I areal hvertfall..
nei, det er den legste.
Better than thou.
Og den med størst areal.. Kom på irc så kan vi slåss om det
kanskje seinere i dag. må gå nå...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Enter er vell langt i fra den største tasten.. uansett åssn måte du ser det på..

Desutten, på mitt unike Siemens tastis, er enter tasten like 'bred' som space tasten.. altså, hvis dette er space'en;
____________________
|__________________|

Så blir Enter sånn;

___
| |
| | <-- like bred som space
| |

Meheh
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Edit: Denne posten er herved "Sletta"
cavey's Avatar
Trådstarter
ok, ok, har nå innsett at det ikke går an...

VET forøvrig hvor linjeskiftstasten ligger og at det går an på mother netcom (+ andre sms sider)og programmer (som logomanager og nokia data suite) å lage linjeskift... men hadde lyst å kunne taste inn linjeskift på mobilen, og ikke bare når jeg var på dataen,...

ellers takk for alle svar, og grunnen til at jeg ville ha linjeskift var at det tar 2 tegn, mens å ta ørten mellomrom tar en del flere...

ps... på mitt tastatur er space-tasten større enn linjeskift...