Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1347
Noen som har oppdatert info om dette? Hvor lenge ting kan påvises ved spyttprøve. Jeg har ikke ruset meg på lenge men gikk på en smell i helgen med kola, amf og Emma. Siste inntak av Emma søndag morgen. Skal egentlig ta en spyttprøve via jobben i morgen tirsdag. Ligger jeg godt an eller bør jeg Finne på noe så jeg kan utsette til onsdag, da blir det tre dager og slik jeg forstår det skal det være påviselig i kortere tid på spyttprøver. 1-2 dager. Noen som har peil og kan belære litt om dette,? På forhånd takk
Ble stoppet dagen etter å ha tatt cannabis. Gikk fint. Mulig jeg har rask forbrenning. Hadde ikke tatt noe annet på en stund, men tror det er sporbart hvis det fortsatt er i blodet.





dette er bare canabis da
Sist endret av doorfox; 17. juli 2018 kl. 23:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det bildet der har jo helt snåle indikatorer, ikke noe å stole på.
Er det ved kontroll under bilkjøring de sjekker spytt?