Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4535
Hei, har 40 100mg tramadol. 5 75mg lyrica. Og 15 valium.

Det eg d mest nysgjerrig på er tramadolen, har høt det skal være noenlunde det samma som nobligang. Nobligan rus har eg hørt skal være ganske så digg men eg har aldri prøvd sjøl desverre.

Så kor mange tramadol burde eg ta for og få en digg rus? Burde eg blande det med lyrica eller valium?

Eg e btw typen som som lika sterk rus.

Eg har en del amf og, om det har noe og si

Vil gjerne høre erfaringer fra kun inntak av tramadol eller alle rusmiddel som er nevnt
Først og fremst: IKKE bland tramadol og amfetamin, uansett.

Jeg får Tramadol av legen (som er det nøyaktig samme som nobligan, bare annet navn. Som Vival og Valium) og tar gjerne 300mg + litt benzo og røykings så blir jeg fin i formen.

Er du vant til rus kan du uppe dosene litt, typ 400-500mg Tramadol, men ta litt valium ved siden av ettersom Tramadol kan gi anfall ved doser over 400mg. Muskelavslappende som Valium fjerner mye av risikoen for dette betraktelig.
Tramadol øker serotoninnivåene litt, så om du tar SSRI eller vurderer å ta MDMA i dag kan du glemme Tramadolen.

Lyrica fucker meg opp, der typ 600-900mg gjør at jeg ikke klarer å gå ordentlig og snøvler. Ville vært forsiktig med dem, kanskje starte med én om du absolutt må ta Lyrica?

Ha det kult kamerat!

https://www.drugs.com/drug-interacti...71-2221-0.html
Sist endret av krystallkongen; 13. juli 2018 kl. 16:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
10 0
Angående tramadol og amf, Koffor ikkje ?
Vart servert amf på senga idag skønna du, også har eg jo juster litt. Tok siste linja i 5 tida

Tar du 5x100 tramadol på engang eller dosera du ut?
Eg har blå 10mg valium, burde eg ta 1 eller fler?Og skal ta eg ta tramadolen og valiumen samtidig ?

Spiste ett brett med lyrica en gang, va rimelig fucka. Vart en merkelig type trip��

Men har of hørt ar mange bruka lyrica for og forsterke andre substansa. Har du noe erfaring med det?

Også har drukke en 6ølom det og har noe og si?

Takk for svar!
Tramadol er bare best uten, amfetamin kan sørge for at du får anfall etc. ved Tramadolbruk.

Jeg, personlig spiser typ 300-500mg på én gang. Doserer ikke ut.

Ikke ta noe annet enn benzo og røykings ved siden av.

Øl, tror jeg også jeg ville holdt med unna.
Sist endret av krystallkongen; 13. juli 2018 kl. 20:37.
Trådstarter
10 0
Da lar eg være å ta mer fart og går over til vann.

Da tar eg 400mg da også ser vi Ke som skjer. Tok et hundebein midt på dagen og en valium ista når eg kom heim. Blir sikkert bra form��
Anonym bruker
"Viss Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en del benzo da!

Fart og Trammiser er dårlig kombo, anfall er ikke særlig fett! Les om det selv, google ellerno.

Drikk masse vann eller powerade hvis du har speeda i dag også
Hvordan gikk det??

Og hva trøkka du i deg av forskjellige ting?
Trådstarter
10 0
Igår tok 300mg tramadol, 350mg lyrica og et par valium.
Men røykte litt for masse trur eg, kjente eg var litt susen i hove også sovna eg på sofaen desverre.

Men ny dag no! En liten tur på butikken også blir det 500mg tramadol og en valium. Skal Holde meg unna farten idag
200mg Tramadol og 5-10 mg Valium, eller 150mg Lyrica.

Ser ikke noe vits med å blande alle tre.
Kake på kake liksom.
Blande er gøy, spesielt benzo og tramadol. Kake + kake = 2 kaker vettu

Prøv å føl på hvor glad man blir av tramadol!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av travaxa Vis innlegg
200mg Tramadol og 5-10 mg Valium, eller 150mg Lyrica.

Ser ikke noe vits med å blande alle tre.
Kake på kake liksom.
Vis hele sitatet...
Nja, Tramadol er et syntetisk opioid med NMDA-antagonisme, hemmende effekt på reopptaket til Noradrenalin og frigjør Serotonin. Valium (Diazepam) er en GABA-A modulator. Lyrica (Pregabalin) øker bl.a konsentrasjonen av GABA. Alle tre preparatene virker vidt forskjellig, men likevel har det en enorm god synergi med hverandre.

En fantastisk kongeblanding etter min mening, men man bør selvsagt vise forsiktighet.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Nja, Tramadol er et syntetisk opioid med NMDA-antagonisme, hemmende effekt på reopptaket til Noradrenalin og frigjør Serotonin. Valium (Diazepam) er en GABA-A modulator. Lyrica (Pregabalin) øker bl.a konsentrasjonen av GABA. Alle tre preparatene virker vidt forskjellig, men likevel har det en enorm god synergi med hverandre.

En fantastisk kongeblanding etter min mening, men man bør selvsagt vise forsiktighet.
Vis hele sitatet...
Det akademiske språket du bruker kan jeg ikke gjore på norsk, but I salute thee. Helt riktigt det du sier.

Jeg ville bara blandet to, men det er meg det.

Alle tre går veldig godt sammen og synergien er fantastisk.

Dog så tycker jag att man må opp i doser på ca 400mg+ på Lyrica for att det ska skille seg skikkelig fra en benso.


Hovedpoenget mitt var i alle fall att du burde bruke Lyrica og Valium for å booste tramadolen euforiske egenskaper; tar man for mye av det ene eller andre er det lett att Tramadolens effekt hamnar i skygge.
Sist endret av travaxa; 18. juli 2018 kl. 10:43.
Anonym bruker
"Snakkende Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har spist tramadol for rusens skyld i 2 år og har aldri spist mer enn 100 mg på en gang. Tar gjerne 50 mg til 2-3 timer etterpå.

Hvis du ikke har gjort det før anbefaler jeg 100 mg.

Å spise 300-500 uten noe kjentskap kan bli heavy. Selv jeg som gjør det ganske så ofte kunne ikke tenke meg det. Men alle er vel ikke like.
Dessuten er anbefalt maksdose 400. Over dette kan det være fare for anfall.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dessuten er anbefalt maksdose 400. Over dette kan det være fare for anfall.
Vis hele sitatet...
Det er det, men det er veeeeeeldig forskjellig.
Spiste godt over 800+mg i flere månader.
Det er liten fare i å ta mer enn 400 mg Tram når man er påvendt, men jeg vil råde TS til å staret med 200 mg. Det gir en fin flyt alene. Vet ellers ingenting om blanding. Husk at bruk av Tram over tid påvirker noradrenalinet. Cold turkey etter noe tids bruk kan gi plager som brainflash etc.