Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1408
De få GB som føler med er ikke nok til å ha en par brukbare spill innstalert samtidig

Kan noen komme med noen RIMLIGE alternativ til en ny disk?

Tenker ikke ekstern men bytte hele skiten! Altså harddisken

Vet det er enkelt å finne på google. men hva som er det beste en kan oppnå uten å både måtte selge katt å hund håper jeg noen kan hjelpe med
Kjøpte selv 2 stk Seagate Expansion Portable 2TB på elkjøp og oppgraderte min og en kompis sin PS4 med de. Åpnet det eksterne kabinettet med gitarplekter og ett gammelt medlemskort i plast (Lokket holdes på plass av plastklips og flere av disse vil nok knekke når man åpner den)
Det er nå 2 år siden og begge ps4 funker finfint fortsatt.

Elkjøp selger ikke lenger den modellen jeg kjøpte, men de har Seagate Expansion Plus 2TB til 699 kr denne uken. Regner med at disken i denne skal kunne brukes, men siden jeg ikke har en av denne modellen så kan jeg ikke garantere det.

For oss ble det betydelig billigere å kjøpe eksterne harddisker og demontere de enn å kjøpe bare diskene alene