Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1894
Anonym bruker
"Moden Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bare testet clomid etter testo e kur. Tenkte jeg skulle prøve nolva denne gangen her. Har lest at man kan bli veldig trøtt av dem. Hvordan opplever dere det?
Anonym bruker
"Moden Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har bare testet clomid etter testo e kur. Tenkte jeg skulle prøve nolva denne gangen her. Har lest at man kan bli veldig trøtt av dem. Hvordan opplever dere det?
Vis hele sitatet...
En annen ting; Får man dårligere libido av å bruke nolva. Må bare informere om at jeg ikke merket noe endring i libido på Clomid.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Disse effektene du opplever kommer ikke fra Clomid eller Nolvadex. Det kommer av hormon nivåene dine. Disse bivirkningene blir bedre ettersom den naturlige testo produksjonen tas opp igjen. Derfor er de første ukene verst. Enkle kurer opp mot 800mg i uka i mindre enn 18 uker trenger du bare nolvadex til. Clomid er et hardere legemiddel og trengs ikke som PCT etter vanlige testo kurer.