Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2257
Kan noen komme med litt info om utedyrking av canabis her i Norge? Har hørt det finnes frø som er genmanipulert for nordiske forhold. Skulle gjerne sett en komplett how-to/tips guide eller lignende. Skulle også hatt noe info om hvor man får tak i disse frøene.. Fantes litt info på norcan forumet, men det er jo nede, swecan også..?
Hva med å søke litt kanskje?
uno
Trådstarter
99 3
tror du jeg er helt fuckings idiot? "Hva med å søke litt kanskje?" .. tror du virkelig ikke jeg har søkt?

kom med info istedet for å komme med latterlige kommentarer. har du ikke noe å bidra med så er det faktisk bare å la være å svare. tosk.

dersom noen skulle mene de har noe ikke enhver bør vite er det bare å pm'e meg. all info mottas med stor takknemlighet.
Opprinnelig postet av uno
tror du jeg er helt fuckings idiot?
Vis hele sitatet...
Always look at the bright side of life.....
Det er ikke nødvendig å svare på den måten.

Her kan du ihvertfall spørre:
http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-...?ubb=forum&f=1
Better than thou.
Det er tross alt en grunn til at vi har et narkotika forum Exordium..
Opprinnelig postet av Carlo
Det er tross alt en grunn til at vi har et narkotika forum Exordium..
Vis hele sitatet...

der er eg heltt eni med deg! så han ka nå spørre om ka han vill det er jo tross alt en side som du kan spørre om sånne ting..... tross alt er det en informasjons side
dyrk i kjelleren gutt. med mindre du snakker om drivhus så er det jævlig dårlig klima for å dyrke ute i norge. i et drivhus med varmelamper og lys så blir de fine og fulle av thc

forøvrig er det en kunst å dyrke og jeg ville anbefalle deg å lese et par bøker om det først. det er mye man skal gjøre for å få et perfekt resultat.
Opprinnelig postet av uno
tror du jeg er helt fuckings idiot? "Hva med å søke litt kanskje?" .. tror du virkelig ikke jeg har søkt?

kom med info istedet for å komme med latterlige kommentarer. har du ikke noe å bidra med så er det faktisk bare å la være å svare. tosk.

dersom noen skulle mene de har noe ikke enhver bør vite er det bare å pm'e meg. all info mottas med stor takknemlighet.
Vis hele sitatet...
/me beklager!