Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1224
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ordnet en god mengde coke her om dagen som jeg har prøvd ut litt smått, men har samtidig merket at jeg ikke blir fjern når jeg røyker ved siden av/etter.
Har 3 forskjellige typer weed og 2 forskjellige typer hasj, men uansett hva jeg prøver, blander eller bong/vape/joint så føles som å røyke sigg.

Merket dette først igår, men idag når jeg tok morningsen så merket jeg ikke stort da heller. Tok 2 jays på rappen så ca 0.6g
Vanligvis blir jeg helt slått ut av den første jeg tar etter jeg har våknet med 0.2g


Noen som har opplevd lignende eller vet hva som kan være greia?
Hvor lenge må jeg eventuelt vente etter siste linje før jeg kan bli fjern av cannabis igjen?
Før jeg testet ut coke'n så funka røykingsen fint liksom :s
Det har jeg aldri vært borti så det kan jeg ikke si noe om.
Pleier å bli fjern uansett hva jeg tar i forkant egentlig.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det hørtes merkelig ut. Blir alltid sensitiv for cannabis etter inntak av stimulanter. Pleide alltid å røyke på nedtur og ble alltid megafjern.

Kan det hende du rett og slett er for innrøyka? Altså toleransen din er skyhøy. Føler man mister mye av magien da. Er på toleransepause selv nå. Ingenting er bedre enn enn feit Jonas når toleransen er nede. Gledings
Jeg føler virkningen kan bli dårligere av røyk hvis jeg har tatt stimulanter først, men det kan også gå begge veier. Jeg har erfart at å røyke på slutten av en stimulant- tur så kan det forsterke begge dela.

Ditt problem høres kanskje ut som du er litt innrøyka.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ville trodd jeg var innrøyka selv, men har ikke røyka mer enn en uke tilsammen nå, toleransen blir vel ikke så fort bygd opp?
Jeg får fort noia når jeg tar mye cola, merker smoke godt på alt����x♂️
Men kan jo være kroppen din var sliten etter mye cola?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville trodd jeg var innrøyka selv, men har ikke røyka mer enn en uke tilsammen nå, toleransen blir vel ikke så fort bygd opp?
Vis hele sitatet...
Nja, vet ikke helt jeg. Synes den går opp ganske raskt her. Hvis jeg røyker konstant i en uke mister det veldig mye av effekten. Man blir så vandt ned å være fjern også at det blir default. Man må ha en edru tilstand å sammenligne med for å føle seg ruset. Hvis det ga mening.