Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1669
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er egentlig forskjellen på gul og våt amf og hvit og tørr? Fikk gult og vått for første gang sist, alltid fått hvitt med litt gul antydning, men denne var knall gul og som plastelina. Tørka den 3 dager, ble mindre gul og mye mer tørr, men ikke helt.
Skal teste den i morgen, men lurer da om det er noe forskjell?
Tenker mest på styrken, måler jo opp samme doser, alltid.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er veldig vanskelig å svare på.. Mesteparten av amfetamin i Europa er racemisk amfetamin, noe er metamf(racemisk, dextro og hcl?).

Oftest er "gul" speed racemisk amf, noe marsipanaktig ofte litt "vått" og lukter blomster. Hvor rent dette er kan man diskutere, noe av det er tilnærmet fritt for annet bøff enn rester fra syntesen. Mesteparten av det har vært bøffa ut ekstremt mye. Man finner metamf her også, kanskje litt mindre?

Hvit amf kan også være ekstremt utbøffa, ofte snakker man om både racemisk amfetamin og metamf i en slags blanding. Det beste er ofte hvitt, etter mine erfaringer.

Lukt er kun en pekepinn, jeg mener du ikke veit omtrent hvor bra det er før du har prøvd kanskje 40-50mg.

Det er MYE lurerier. Her snakker vi om alt fra laktose til startgass av ting folk bøffer ut med. Den gule og stinkende speeden du får trenger ikke være reinere, eller mer bøffa ut enn den hvite.

Noen sier at det er amfetamin-olje som fordamper når man tørker gul speed. Dette tror jeg er tull, fortsett å 'tørke' den, mesteparten er nok løsemidler.

Spis mye og variert før du løper, og drikk mye vann underveis
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil vel i hovedsak merke forskjell dersom renheten er høyere i en av de, kanskje kunne merke noe forskjell på forholdet mellom amfetamin og metamf. Hvis du kan greiene dine vil du kjenne koffeinet ganske godt.

Hvis du blir i god form av 40-50mg eller 80-90mg i ei stripe så har du sannsynligvis fått bra greier.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det hvite jeg pleier å få pleier jeg brukte 200 mg og få en god start og chill dag etterpå. Vært fornøyd med den. For ta en halv første med det gule for å være på sikre siden da :-D hehe
Takk for svar
Så vidt jeg har forstått det så er gul/oransj farge på speeden pga at det har vært travelt under produksjon. Og fargen er et bistoff fra avfallsprodukter. Finnes enkle oppskrifter på å vaske speeden videre. Er mange år siden jeg drev med speed, så mulig jeg roter litt^^
Sitat av bewaah Vis innlegg
Så vidt jeg har forstått det så er gul/oransj farge på speeden pga at det har vært travelt under produksjon. Og fargen er et bistoff fra avfallsprodukter. Finnes enkle oppskrifter på å vaske speeden videre. Er mange år siden jeg drev med speed, så mulig jeg roter litt^^
Vis hele sitatet...
All farging av speed/mdma etc er avfallsstoffer fra produksjon eller dårlig med vasking av produkt og utstyr. Men har også vært borte i at selger farger selv med konditorfarge for å gi den et eget preg. Jeg bare tar, aldri merket noe forskjell sånn egentlig mellom hvit molly og lilla for eks
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Testa det i dag, litt svakere enn det hvite jeg hadde sist, men ikke stor forskjell. Litt lenger tid før droppen kicka, mulig fordi den var litt våt enda? Men goood vibe i denna å ja. Takker for svar!
Du kan øke vekten (og videre verdien) av et kvantum amfetamin ved å gjøre nevnt mengde fuktig på diverse vis.
Om amfen er fuktig som mødre har ingenting å si for kvalitet - den kan fortsatt være både rask og rass.

Angående farge vet jeg ærlig talt ikke. Har sett god amf som er både gul, rosa og hvit.