Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1035
Er det noen flere som opplever å få en jævlig slimhoste når de har stuka på pepper ei stund? Tips? Ingenting hjelper jo, utenom å stoppe men det har jeg gjort og nå sitter jeg igjen med hosten. //det er ikke corona
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Nedstemt Vis innlegg
Er det noen flere som opplever å få en jævlig slimhoste når de har stuka på pepper ei stund?
Vis hele sitatet...
..du er ikke alene om det.

Har ingen tips.
Amfetamin bruk kommer gjerne med en livsstil som sender kropp og helse rett til helvete.
Legg så til all den dritten man får i seg ifra hvis dette er handlet på gata.
Amfetamin ble faktisk foreskrevet som astma medisin i gammledager da den er veldig slimløsende.

It turns out that amphetamine is a pretty effective decongestant—when inhaled, nasal passages and lungs clear up. So in 1932, Smith, Kline & French started selling an inhaler they called Benzedrine. Unlike a modern asthma inhaler, Benzedrine inhalers didn’t rely on pressurized canisters filled with medication. Rather, they contained a cotton strip soaked in amphetamine oil.

Kilde
hørte når jeg kjørte på med speed at alt man skyter i armene/fra halsen og ned filtreres i lungene.
så om du skyter så er det nok derfor.
husker selv at enkelte dårligere typer med mye bøff så ble jeg greit tungpustet etter et par gram...
R.i.p 23.04.2021
Jau dette skjer ganske ofte kombinert med rennende nese.
Jeg opplever at jeg blir mer grumsete i halsen når jeg speeder. Både en kombo av at noe av speeden havner i "feil hals" og egenskapene til amfetamin som nevnt over her at det løser opp slim.

De gangene jeg har sitti i et døgn og muligens (meget sannsynligvis) har sniffet for mye amf - så tar jeg litt bronkyl for å løse opp ytterligere, så får jeg harka opp svineriet.

Yuck.

By the way - for de som sniffer, husk sniffeteknikk ; ikke sniff shitten slik man ser på film der det andre neseboret holdes.over og man drar ned pulveret som en støvsuger - da havnet mesteparten i luftveiene og det blir bare enda mer gugg...

Ha begge neseborene åpne og sniff forsiktig slik at pulveret havner i nesen dit det tross alt skal - og kakk opp pulveret så fint som mulig slik at man ikke irriterer øre/nese/hals mer enn ytterst nødvendig.