Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3514
Noen her som har prøvd denne eller om disse funker på de testene vi har i Norge

http://www.drug-testing-solutions.net/orclsateso.html
Så litt shady ut den siden da. Det er mulig det funker, og tyggis er jo stealthy. Alternativt kan du jo heller kjøpe hydrogenperoksid(H202) på apoteket så kan du lage egen munnspray av det Funker sikkert fjell det

Edit: Linker

Spyttprøve

3% Hydrogenperoksid
Sist endret av seroto9n; 24. januar 2017 kl. 21:30.
Infidel
gekko4u's Avatar
Trådstarter
Selve siden er bare en av mange steder som selger den, men den var den første som listet innhold ....
Finnes også skyllevann, men må jo brukes 10 min før testing..
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Selve siden er bare en av mange steder som selger den, men den var den første som listet innhold ....
Finnes også skyllevann, men må jo brukes 10 min før testing..
Vis hele sitatet...
Fikk du testen denne tyggisen eller?
Haha snoop, jeg må nok skuffe deg med at den eneste løsningen er og slutte å røyke om du er avhengig av sertfikatet ditt
Sitat av Aleneass Vis innlegg
Haha snoop, jeg må nok skuffe deg med at den eneste løsningen er og slutte å røyke om du er avhengig av sertfikatet ditt
Vis hele sitatet...

Hehe ja du har nok rett i det. Men hadde vært greit å vite om denne tyggisen funker eller ikke...
Blodprøver, nekt piss.
Finnes ingen mirakelkur, ellers hadde jo alle snakket om den samme tingen, å alle hadde anbefalt det som funket, å til slutt hadde vi alle brukt det.
Jeg kan trygt si at jeg fremdeles har tilgode å bli anbefalt det
▼ ... over et år senere ... ▼
Alle skriver bare om hasj og spyttesting. Hva med speed? Vil Hydrogenperoksid, om det i det hele tatt funker gi negativt utslag på drägern?