Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 563
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tenker å prøve å få meg jobb innen helsevesenet. Men det er et par ting jeg grubler på.

På konsert for et par år siden ble jeg tatt i å røyke hasj. Politiet tok bare navn på oss, og gjorde ikke noe mer med det.

Deretter for noen måneder siden brakk jeg den ene armen i fylla, og da hadde jeg tatt 2 rivotril. Dette sa jeg seff til ambulansen som henta meg, og dette står registrert i loggen deres. Alle pasienter som blir henta av ambulansen blir loggført, og her står det at jeg var påvirket av benzo.

Jeg vil jobbe innenfor helsevesenet, og er redd for at dette står loggført, så kan det hindre meg i å jobbe her? Jeg har ingenting på rullebladet, og ekspremiterer ikke med slike ting lengre. Er bare redd dette skal hindre meg i å komme inn på noe helserelatert vist dette står loggført en plass noen med peiling ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tenker å prøve å få meg jobb innen helsevesenet. Men det er et par ting jeg grubler på.

På konsert for et par år siden ble jeg tatt i å røyke hasj. Politiet tok bare navn på oss, og gjorde ikke noe mer med det.

Deretter for noen måneder siden brakk jeg den ene armen i fylla, og da hadde jeg tatt 2 rivotril. Dette sa jeg seff til ambulansen som henta meg, og dette står registrert i loggen deres. Alle pasienter som blir henta av ambulansen blir loggført, og her står det at jeg var påvirket av benzo.

Jeg vil jobbe innenfor helsevesenet, og er redd for at dette står loggført, så kan det hindre meg i å jobbe her? Jeg har ingenting på rullebladet, og ekspremiterer ikke med slike ting lengre. Er bare redd dette skal hindre meg i å komme inn på noe helserelatert vist dette står loggført en plass noen med peiling ?
Vis hele sitatet...
Nei. Så lenge du har rent rulleblad kan du jobbe med hva som helst innenfor helsevesenet. Eneste plassen det kan være et hinder å ha noe loggført hos politiet, som ikke er på rullebladet, er om du søker til politihøyskolen ettersom de går gjennom og leser hva som er loggført på hver kandidat.