Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1440
Vet veldig godt at det å blande GHB med piller er en dårlig ide, men sitter her på 750mg Lyrica og skal snart kjøpe litt GHB.

Noen tanker om denne kombinasjonen?
Tenker hvertfall at du bør starte lavt. Høres ut som om du har 150mg Lyricakapsler, stemmer det?
Ville i så fall åpnet kapslene, helt ut pulveret og delt innholdet i to. Start med 75mg.

Lyrica forsterker så og si alt av rusmidler, så vær forsiktig. For alt jeg vet kan det være som å mixe GHB og sprit.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB er dårlig ide uansett. snakker av erfaring forsiktig med å blande
Anonym bruker
"Ydmyket Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB og Lyrica har veldig lik virkningsmåte i teorien. Jeg vill unngått hele greia
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
GHB og Lyrica har veldig lik virkningsmåte i teorien. Jeg vill unngått hele greia
Vis hele sitatet...
Begge er avslappende, men det stemmer ikke at de på noen som helst måte har like egenskaper.

Ghb går på Gaba systemet, spesifikt B.

Lyrica virker ved å binde seg til kalsium kanalene i hjernen.
Det er bortkastet to be honest. Mye bedre å spare lyricaen til noe annet.
Sitat av Salvia10 Vis innlegg
Vet veldig godt at det å blande GHB med piller er en dårlig ide, men sitter her på 750mg Lyrica og skal snart kjøpe litt GHB.

Noen tanker om denne kombinasjonen?
Vis hele sitatet...
Lyrica forsterker rusen og rusmiddelet. Bør være forsiktig å blande med ghb og sub