Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2817
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen erfaringer med kombinasjon her?
Legen nevte bare jeg burde prøve hjemme først, greit nok.
Tok aduvanz på morningen, var på fest og det gikk helt greit.

Nå har jeg riktignok begynt å dosere med attentin 13-14 tiden og i pakningsvedlegget sto det at det ikke må blandes med alkohol.

Hvor reelt er denne faren? Mener folk drar jo på speedfylla ukentlig uten at de stryker med av den grunn.

Her er det egentlig snakk om en ølkalender, dvs 1x 0,33 4,7%. Vil det by på noen problemer?
Hva er det egentlige spørsmålet ditt her? Om det er trygt å ta Aduvanz med alkohol, eller å ta aduvanz hver gang du åpner en luke i ølkalenderen?
Ja går helt fint å ta et par pils. Iallfall om du holder deg til dosen legen din har satt.
Ingen reelle farer ved å blande medisinske doser av dexamfetamin med alkohol. Bare vær klar over at medisinene kan dempe effekten av alkohol, som kan gjøre at man drikker for mye om man ikke passer på.

Da jeg var gjennom utprøving av ritalin og økte dosene gradvis under veiledning av psykiater opplevde jeg at det krevde mer å bli godbrisen, for så å bli raskt full når ritalinen sluttet å fungere.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Ingen reelle farer ved å blande medisinske doser av dexamfetamin med alkohol. Bare vær klar over at medisinene kan dempe effekten av alkohol, som kan gjøre at man drikker for mye om man ikke passer på.

Da jeg var gjennom utprøving av ritalin og økte dosene gradvis under veiledning av psykiater opplevde jeg at det krevde mer å bli godbrisen, for så å bli raskt full når ritalinen sluttet å fungere.
Vis hele sitatet...
Ok, var vel denne type svar jeg var på jakt etter. Merker nada av 0,33 4,7% uansett, så bryr meg lite om alkoholrusen i den sammenhengen. Var bare mer interessert om en øl var farlig å kombinere eller gikk greit.

Dog, ålreit å ha i bakhodet til jeg eventuelt skal ut igjen, men det blir jo en stund til nå.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes det er noe dritt og har slutta å ta Aduvanz de dagene jeg skal drikke. Alkoholen mister effekt, Aduvanz mister effekt og jeg sitter der og blir helt tom og uengasjert og vil helst være et annet sted.
Anonym bruker
"Ond Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er greit å vente noen timer, så mye som ti, fordi hvis du drikker for tett på (iallefall for doser over 50mg) så er det veldig lett å plages med en hodepine hele neste dag. Værste jeg har kjent på av hangover faktisk.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er greit å vente noen timer, så mye som ti, fordi hvis du drikker for tett på (iallefall for doser over 50mg) så er det veldig lett å plages med en hodepine hele neste dag. Værste jeg har kjent på av hangover faktisk.
Vis hele sitatet...
Tenker 10 timer etter inntak?
Sist jeg var ute og faktisk drakk litt tok jeg aduvanz om morningen, men ingen refill eller noe slikt. Kræsjet litt i 6 tiden as usual, men kom meg fint opp igjen med noen pils innabords. merket heller ingen verre hangover dagen derpå, men det kan jo da ha noe med at aduvanzen var på vei ut av kroppen.